Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ASISTENT SOCIAL TREAPTA DE COMPETENTA PRINCIPAL - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA CONSTANTA Expira in 2024-10-08
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Asistent social, treapta de competenta principal - 1 post vacant, din cadrul Cantinei de ajutor social Constanta, Directia protectie sociala


Conditii specifice:

Nivel studii: studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul asistentei sociale.

Perfectionari (specializari): avizul de exercitare a profesiei de asistent social principal de la Colegiului National al Asistentilor Sociali din Romania.

Vechimea in specialitate studiilor: aviz de exercitare a profesiei de asistent social principal, minim 5 ani vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii profesiei de asistent social.

Durata timpului de munca: norma intreaga de 8h/zi, 40h/saptamana;

Durata contractului individual de munca: perioada nedeterminata;

Concursul va consta in 3 probe, astfel:

- selectia dosarelor de inscriere: 09 -10.10.2024;

- proba scrisa: 17.10.2024, ora 10:00;

- interviul - se sustine intr-un termen de 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise. Data si ora sustinerii interviului se afiseaza obligatoriu odata cu rezultatele la proba scrisa.

Termenul in care se afiseaza rezultatele pentru selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu este de 1 zi lucratoare de la expirarea termenului prevazut pentru fiecare proba de concurs.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor de inscriere, proba scrisa si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune contestatie la Serviciului resurse umane si organizare personal, in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si al interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Rezultatele finale se afiseaza in termen de o zi lucratoare de la data afisarii rezultatelor solutionarii contestatiilor pentru ultima proba.

Afisarea rezultatelor obtinute de candidati la probele concursului, precum si afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor si a rezultatelor finale ale concursului se realizeaza folosindu-se codul numeric pentru identificare atribuit fiecarui candidat.

Proba scrisa si interviul se vor desfasura in sala de sedinte, etajul I, la sediul Directiei generale de asistenta sociala Constanta din str. Unirii nr. 104, mun. Constanta, jud. Constanta.

Poate ocupa un post vacant persoana care indeplineste conditiile generale de ocupare a unei functii contractuale, conform art. 15 din Regulamentul-cadru aprobat prin H.G. nr. 1336/2022, cu modificarile si completarile ulterioare si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 57/2019, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

In vederea participarii la concurs, candidatii vor depune in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv pana la data de 08.10.2024, inclusiv, ora 16:00, la sediul Directiei generale de asistenta sociala din str. Unirii, nr. 104, mun. Constanta, jud. Constanta, Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane si organizare personal) dosarul de concurs, care va contine in mod obligatoriu urmatoarele:

a) formular de inscriere la concurs;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european;

Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al Ministrului Sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar, poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasului de pe cazierul judiciar, anterior datei de sustinere a probei practice.

Copiile de pe actele prevazute mai sus de la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Prin raportare la nevoile individuale, candidatii cu dizabilitati inscrisi la concurs, pot inainta comisiei de concurs, pana in ultima zi de depunere a dosarelor, o propunere privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.

Relatii suplimentare se pot obtine de luni pana joi intre orele 9:00 - 16:00 si vineri intre orele 9:00 - 12:00, la nr. de tel. 0341.180.112 la Biroul nr. 8 (Serviciul resurse umane si organizare personal).

Atributii specifice :

-Asigura implementarea si respectarea cadrului legislativ in domeniul asistentei sociale.

-Gestioneaza si raspunde de etapele procesului de acordare a serviciilor sociale, conform prevederilor legii, a standardelor minime de calitate aplicabile si a regulamentului de organizare si functionare al serviciului social Cantina de ajutor social Constanta.

-Aplica procedurile operationale specifice cantinei.

-Ofera informatii detaliate potentialilor beneficiari despre accesul la servicii sociale, criteriile de eligibilitate si documentele necesare pentru intocmirea dosarului.

-Efectueaza vizite la domiciliul beneficiarilor inscrisi la cantina pentru monitorizarea situatiilor medico-sociale si economice, din oficiu sau la orice sesizare scrisa sau verbala.

-Realizeaza anchete sociale atunci cand situatia impune.

-Efectueaza anchete sociale necesare pentru acordarea prestatiilor si serviciilor sociale, asumandu-si redactarea si corectitudinea datelor colectate.

-Intocmeste referate cu propuneri de acordare sau incetare a serviciilor pentru posibilii beneficiari ai cantinei.

- indeplineste calitatea de responsabil de caz si realizeaza urmatoarele activitati:

a) indeplineste prin delegarea atributiilor de catre MC, asigura coordonarea activitatilor legate de elaborarea si implementarea tuturor planurilor de interventie specifice cantinei;

b) parcurge etapele managementului de caz conform prevederilor standardelor de calitate si a procedurilor operationale;

c) in toate activitatile desfasurate in cadrul etapelor managementului de caz respecta codul de etica profesionala, se bazeaza pe principiul respectarii demnitatii inalienabile, a autonomiei individuale, inclusiv a libertatii de a face propriile alegeri si a independentei persoanelor varstnice ;

d) participa la preluarea cazului si consilierea initiala a beneficiarului, impreuna cu MC;

e) participa la evaluarea complexa in calitate de membru al echipei multidisciplinare;

f) participa la elaborarea planului de interventie;

g) participa la vizitele de monitorizare, impreuna cu MC, efectuate la domiciliul beneficiarului sau in locatiile in care se acorda serviciile si intocmeste fisele de monitorizare, consiliaza beneficiarii de servicii/apartinatorii/membrii de familie;

h) participa la sedintele de lucru in calitate de membru in echipa multidisciplinara, propune solutii de remediere a dificultatilor aparute in acordarea serviciilor;

i) informeaza MC cu privire la dificultatile aparute in implementarea PIA si propune solutii de remediere;

j) constituie baza de date privind persoanele varstnice beneficiare de cantina si realizeaza monitorizarea si raportarile prevazute de legislatia in vigoare, resursele necesare in acest scop fiind asigurate de DGAS;

-Intocmeste orice situatie solicitata in domeniul asistentei sociale.

-Redacteaza rapoarte de activitate lunare si anuale, precum si statistici privind activitatea desfasurata.

-Mediaza conflictele intra si extrafamiliale ale beneficiarilor.

-Ofera informare si consiliere beneficiarilor cantinei, abordand problemele lor sociale si economice.

-Se familiarizeaza cu materialele informative actualizate periodic privind scopul, obiectivele, serviciile si facilitatile cantinei.

-Prelucreaza aceste informatii cu beneficiarii si le consemneaza in Registrul privind informarea beneficiarilor.

-Solicita beneficiarilor inscrisi la cantina documente justificative (certificate medicale, adeverinte/cupoane de venit) ori de cate ori acestea sufera modificari.

-Arhiveaza aceste documente in dosarele beneficiarilor.

-Tine evidenta beneficiarilor cantinei, notand absentele, internarile sau plecarile in diferite locuri.

-Gestionarea cererilor de invoire ale beneficiarilor pentru arhivare.

-Informarea beneficiarilor prin afise la loc vizibil despre data si ora incasarii contributiilor, precum si alte informatii relevante.

-Participa la incasarea contributiei de 30% de la beneficiari, pastrand copii ale chitantelor pentru arhivare.

-Tine evidenta numerica si nominala a dosarelor personale ale beneficiarilor arhivate, atat pe suport hartie, cat si electronic.

-Actualizeaza lunar caietul de prezenta al beneficiarilor, inclusiv pentru cei nedeplasabili.

-Pastreaza confidentialitatea situatiilor, documentelor si informatiilor detinute in scop profesional, respectand legislatia si metodologiile in vigoare.

-Colaboreaza cu specialisti din alte centre pentru solutionarea cazurilor si identificarea de resurse.

-Sesizeaza conducerea cantinei in legatura cu situatiile care pun in pericol siguranta beneficiarilor sau cu nerespectarea regulamentelor(ROF/ROI).

-Tine un registru de evidenta a abuzurilor si incidentelor deosebite, inregistrand cazurile de abuz identificate sau semnalate si masurile intreprinse.

-Incurajeaza participarea beneficiarilor la programele de integrare si reintegrare sociala.

-Identifica situatiile de risc si propune masuri de asistenta sociala pentru prevenirea si combaterea acestora.

-Pentru beneficiarii nedeplasabili cu ajutor familial, imputernicirea se semneaza la domiciliul persoanei nedeplasabile in prezenta acestuia.

-Pentru beneficiarii nedeplasabili fara ajutor familial, se intocmeste un caiet de prezenta distinct, iar monitorizarea se realizeaza lunar sau ori de cate ori este necesar.

-Aplica trimestrial chestionare pentru masurarea gradului de satisfactie al beneficiarilor privind serviciile oferite de cantina.

-Centralizeaza si interpreteaza rezultatele chestionarelor.

-Sesizeaza conducerea asupra oricaror situatii care pun in pericol siguranta beneficiarilor sau asupra nerespectarii regulamentelor.

-Raspunde de administrarea patrimoniului repartizat, echipamentelor de lucru si ustensilelor utilizate.

-Respecta normele de sanatate si securitate a muncii, conform legislatiei in domeniu.

-Se preocupa de perfectionarea continua a pregatirii profesionale pentru a-si imbunatati competentele si a asigura servicii de calitate beneficiarilor.

Bibliografie:

1.Constitutia Romaniei - republicata / Titlul I si Titlul II ;

2.O.G nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare / Capitolul I si Capitolul II ;

3.Legea 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare / Capitolele I, II, III si IV ;

4.Legea asistentei sociale nr. 292/2011, cu modificarile si completarile ulterioare ;

5.Legea nr. 208/1997 privind cantinele de ajutor social ;

6.Ordinul Ministerului Muncii si Justitiei Sociale nr. 29/2019 pentru aprobarea Standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor varstnice, persoanelor fara adapost, tinerilor care au parasit sistemul de protectie a copilului si altor categorii de persoane adulte aflate in dificultate, precum si pentru serviciile acordate in comunitate, serviciile acordate in sistem integrat si cantinele sociale, cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa 9 STANDARDE MINIME de calitate pentru cantina sociala , cod 8899 CPDH-I;

Tematica:

1.Reglementari privind principii generale si drepturile, libertatile si indatoririle fundamentale;

2.Reglementari privind principii, definitii si dispozitii speciale;

3.Reglementari privind dispozitii generale, egalitatea de sanse si tratament intre femei si barbati in domeniul muncii, egalitatea de sanse si tratament in ceea ce priveste accesul la educatie, la sanatate, la cultura si la informare, egalitatea de sanse intre femei si barbati in ceea ce priveste participarea la luarea deciziei ;

4.Reglementari privind asistenta sociala;

5.Reglementari privind cantinele sociale;

6.Reglementari privind standardele minime de calitate pentru cantinele sociale; cod 8899 CPDH-I.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ASISTENT SOCIAL TREAPTA DE COMPETENTA PRINCIPAL - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.