Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

ASISTENȚI MEDICALI – 8 POSTURI - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 3 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Hunedoara | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Descriere:

Spitalul Municipal "Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara Expira in 2024-10-15
Locatie
Hunedoara

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



A N U N T


Spitalul Municipal ,,Dr. Alexandru Simionescu", cu sediul in str.Victoriei, nr.14, Hunedoara, judetul Hunedoara, organizeaza concurs pentru ocuparea unor functii contractual vacante in conformitate cu prevederile HG nr. 1336 din 28 octombrie 2022, dupa cum urmeaza:


Denumire post Nivel studii Sectie/Compartiment/Structura Perioada si durata timpului de munca Determinat/

Nedeterminat

Asistent medical generalist PL;SSD;SS Sectia Boli infectioase - 2 posturi 8 cu 16 ore sau

12 cu 24 ore Nedeterminat

Asistent medical generalist PL;SSD;SS Sectia Cardiologie - 2 posturi 8 cu 16 ore sau

12 cu 24 ore Nedeterminat

Asistent medical generalist PL;SSD;SS Laborator Endoscopie interventionala/terapeutica

1 post 8 cu 16 ore sau

12 cu 24 ore Nedeterminat

Asistent medical generalist PL;SSD;SS Sectia Cronici - 1 post 8 cu 16 ore sau

12 cu 24 ore Nedeterminat

Asistent medical generalist PL;SSD;SS Sectia Pneumologie - 1 post 8 cu 16 ore sau

12 cu 24 ore Nedeterminat

Asistent medical generalist PL;SSD;SS Compartiment RMFB - 1 post 8 cu 16 ore sau

12 cu 24 ore Determinat


Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitare;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale stabilite pe baza atributiilor corespunzatoare posturilor de asistent medical generalist:


- Diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta in specialitatea asistent medical generalist / Diploma de absolvire a invatamantului superior in specialitatea asistenta medicala generala;


- Vechime - nu se cere.


Pentru inscriere la concurs candidatii vor depune, in intervalul orar 07:00-14:00, la Serviciul RUNOS, ec. Cristea Ana Maria- Serviciul RUNOS - tel. 0254 713 820 int. sau 210 Birou Personal - Salegean Flavius Andrei - tel. 0254 713 820 int. 117, incepand cu data de 01.10.2024 pana la data de 15.10.2024 ora 14:00, un dosar conform prevederilor art. 35 din HG nr. 1336/2022 cu modificarile si completarile ulterioare care va cuprinde urmatoarele documente:


a. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual (Anexa nr. 1 la anuntul de concurs);

b. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d. copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in Anexa nr. 2 la anuntul de concurs);

f. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

h. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i. curriculum vitae, model comun european.

*d) pentru posturile de asistenti medicali, solicitam urmatoarele documente: copia certificatului de membru si adeverinta pentru concurs eliberata de OAMGMAMR.


Fiecare candidat va primi un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numarul de inregistrare al dosarului de concurs, iar rezultatele fiecarei probe vor fi cautate dupa acest numar. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.

Documentul prevazut la litera f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.

Conditiile de participare si de desfasurare a concursului precum si alte date necesare desfasurarii concursului se regasesc in Regulamentul concursului.

Managerul isi rezerva dreptul de a repartiza candidatii declarati admisi pe locurile de munca mentionate.

Concursul pentru ocuparea posturilor de executie contractual vacante din cadrul sectiilor/compartimentelor/structurilor mentionate mai sus se desfasoara in 3 etape: selectia dosarelor, proba scrisa si proba interviu.

Rezultatele selectiei dosarelor de inscriere se afiseaza de catre secretarul comisiei de concurs, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita, dupa caz, de motivul respingerii, la sediul unitatii sanitare, precum si pe pagina de internet, dupa caz, in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor de inscriere.

Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin afisare unui proces-verbal, cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins", insotita de punctajul obtinut de catre fiecare candidat la sediul si pe pagina de internet a unitatii sanitare, in termen de maximum o zi lucratoare de la data finalizarii probei.


Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si/sau proba practica si interviu, dupa caz, candidatii nemultumiti pot depune la Serviciul RUNOS, ec. Cristea Ana Maria- Serviciul RUNOS - tel. 0254 713 820 int. 210 sau Birou Personal - Salegean Flavius Andrei - tel. 0254 713 820 int. 117, contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si/sau a probei practice si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.

Prin coroborarea precizarilor din Legea nr. 53/2003 Codul Muncii si din Legea 360/2023 privind sistemul public de pensii, candidatii care promoveaza concursul si au calitatea de pensionar, vor intra sub prevederile cap. VII din Legea 53/2003 si vor incheia cu unitatea contract de munca pe perioada determinata, dupa caz, cu respectarea prevederilor legale privind obtinerea avizelor privind desfasurarea activitatilor.


La toate probele candidatii vor prezenta cartea de identitate valabila.

Candidatii se inscriu pe postul de executie, iar managerul isi rezerva dreptul de a repartiza candidatii declarati admisi pe locurile de munca mentionate.


Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Municipal Dr. Alexandru Simionescu" Hunedoara, Str. Victoriei, Nr.14, Jud. Hunedoara , telefon 0254 713 820 interior 210 si 117, persoana de contact: Cristea Ana Maria, avand functia de economist si Salegean Flavius-Andrei, avand functia de sociolog.


CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI


ASISTENT MEDICAL GENERALIST


Nr. crt. Activitati Data si ora

1. Publicarea anuntului 01.10.2024

2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Dr. Alexandru Simionescu Hunedoara, Str. Victoriei nr. 14, judetul Hunedoara in intervalul 01.10.2024 - 15.10.2024

zilnic pana la ora 14:00

3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 16.10.2024

4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 16.10.2024

5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 17.10.2024

6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 18.10.2024

7. Sustinerea probei scrise 28.10.2024, ora 09:00

in Amfiteatrul unitatii

8. Afisarea rezultatului probei scrise 28.10.2024

9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 29.10.2024

10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 30.10.2024

11. Sustinerea interviului 31.10.2024 ora 09:00

in Amfiteatrul unitatii

12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 31.10.2024

13. Depunerea contestatiilor privind rezultatul interviului 01.11.2024

14. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 04.11.2024

15. Afisarea rezultatului final al concursului 04.11.2024


BIBLIOGRAFIA / TEMATICA

la concursul pentru ocuparea postului de asistent medical


1. Ordinul nr. 1.101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare;


2. Ordinul MS 1226/ 2012 Norme tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale;


3. Ordinul MS nr. 1.761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia;


4. OUG nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moasa si a profesiei de asistent medical, precum si organizarea si functionarea Ordinului Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania;


5. Legea drepturilor pacientului nr. 46/21.01.2003 cu modificarile si completarile ulterioare si Norma de aplicare a Legii aprobata de Ordinul nr. 1410 / 12.12.2016;


6. Urgente Medico Chirurgicale De Lucretia Titirca, Sinteze pentru asistentii medicali;


7. Ghid de nursing de Lucretia Titirca - Tehnici de evaluare si ingrijiri corespunzatoare nevoilor fundamentale sau Tehnici de evaluare si ingrijiri acordate de asistentii medicali, editura Viata Medicala Romaneasca.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ASISTENȚI MEDICALI – 8 POSTURI - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.