Asistenti Medicali Generalisti, BFKT, Infirmiere, Ingrijitoare, Brancardier - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Asistenti Medicali Generalisti, BFKT, Infirmiere, Ingrijitoare, Brancardier - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Ieri
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
spitalul Clinic de Urgenta "Sf Ioan" Bucuresti Expira in 2024-12-13
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
A N U N T
Spitalul Clinic de Urgenta " Sf Ioan "Bucuresti organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, a functiilor contractuale, de executie, in conformitate cu prevederile HG 1336/2022:
* 1 post vacant Asistent Medical Generalist (PL) - Unitatea de Primiri Urgente
* 1 post vacant Asistent Medical Generalist (PL) - Sectia Exterioara Neonatologie;
* 1 post vacant Asistent Medical BFKT - Laborator Recuperare Medicina Fizica si Balneologie
* 2 posturi vacante Infirmiera - Sectia Clinica Nefrologie;
* 1 post vacant Ingrijitoare- Ambulatoriu Integrat de Specialitate;
* 2 posturi vacante Brancardier - Spital
Art. 15. Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
* a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
Pentru postul de asistent medical generalist, specialitatea medicina generala (PL):
-diploma de scoala sanitara postliceala sau diploma de studii postliceale prin echivalare conform Hotaririi Guvernului nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolventilor liceului sanitar;
- certificat de membru O.A.M.M.R insotit de aviz eliberate de O.A.M.M.R. conform Hotaririi 35/2015 a O.A.M.M.R. - in termen;
- polita de asigurare malpraxis in termen;
- diploma de bacalaureat;
- vechime in specialitate 6 luni.
Pentru postul de asistent medical BFKT:
-diploma de scoala sanitara postliceala balneofiziokinetoterapie si recuperare;
- certificat de membru O.A.M.M.R insotit de aviz eliberate de O.A.M.M.R. conform Hotaririi 35/2015 a O.A.M.M.R. - in termen;
- polita de asigurare malpraxis in termen;
- diploma de bacalaureat;
- vechime in specialitate 6 luni.
Pentru postul de infirmier:
- studii generale;
- curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistentilor Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali din Romania sau
- curs de infirmiere organizat de furnizori autorizati de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale cu aprobareaMinisterului Sanatatii - Directia generala resurse umane si certificare, 720 ore
- vechime in specialitate minim 6 luni;
Pentru posturile de ingrijitoare:
- studii generale;
- fara vechime in specialitate.
Pentru postul de brancardier:
- studii generale;
- fara vechime in specialitate.
-curs brancardier, avizat 360 ore
Art. 34. -- In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post vacant, respectiv de 5 zile lucratoare pentru ocuparea unui post temporar vacant.
Art. 35. -- (1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente in original si copii:
* a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 HG 1.336/2022;
* b) actul de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
* c) certificat de nastere si certificat de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
* d) documentele care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
* e) carnetul de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
* f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
* g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
* h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
* i) curriculum vitae, model comun European- semnat
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de concurs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)--e) in original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organizarii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candidatului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Concursul pentru posturile vacante se va organiza conform calendarului urmator:
PROCEDURA CONCURS DATA ORA
INSCRIERE CONCURS 02.12 - 13.12.2024 7.30 -14:00
AFISARE SELECTIE DOSARE 16.12.2024
DEPUNERE CONTESTATII DOSARE CONCURS 17.12.2024
AFISARE SOLUTIONARE CONTESTATII DOSARE CONCURS 18.12.2024
PROBA SCRISA* 19.12.2024 08.00
AFISARE REZULTATE PROBA SCRISA 20.12.2024
DEPUNERE CONTESTATII PROBA SCRISA 23.12.2024 12.00
AFISARE REZULTATE SOLUTIONARE CONTESTATII PROBAA SCRISA 24.12.2024
PROBA PRACTICA / INTERVIU** 30.12.2024 09.00
AFISARE REZULTATE PROBA INTERVIULUI / PRACTICA 31.12.2024
DEPUNERE CONTESTATII PROBA INTERVIU / PRACTICA 08.01.2025 12.00
AFISARE REZULTATE SOLUTIONARE CONTESTATII PROBA INTERVIU / PRACTICA 09.01.2025
AFISARE REZULTATE FINALE 10.01.2025
In situatia in care vor surveni modificari ale calendarului de concurs sau a locului de desfasurare a probelor, acestea se vor comunica in timp util candidatilor inscrisi, la avizierul si pe website-ul spitalului.
Detalii privind tematica si bibliografia sunt disponibile accesand pagina oficiala www.sfib.ro
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalului Clinic de Urgenta ,,Sfantul Ioan'' din Bucuresti, Strada Vitan Barzesti nr 13 , sector 4, sau la nr. de telefon : 0769000529- Serviciul RUNOS
MANAGER
ROBERT AGAFITEI
SEF SERVICIU RUNOS
EMILIA TEODORESCU
Intocmit,
Alexandrina Gavrila
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.