Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
E

ASSISTANT MANAGER

Companie Verificata

Adaugat: 4 săptămâni în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
ECOVENT EXPERT S.R.L.
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Industrie:
Bancar, finante si asigurari
Salariu:
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
2 ani
Descriere:

TE VEI OCUPA DE:

  1. Gestionarea agendei: Organizarea întâlnirilor, programarea conferințelor, rezervarea sălilor de întâlnire și asigurarea că programul CEO-ului este actualizat și eficient.
  2. Corespondență și comunicare: Răspunderea la e-mailuri și apeluri telefonice în numele CEO-ului, redactarea de documente și rapoarte și facilitarea comunicării între CEO și alte părți interesate.
  3. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu partenerii: Stabilirea și menținerea relațiilor cu partenerii de afaceri, furnizorii externi, clienții și angajații pentru a sprijini obiectivele și interesele companiei.
  4. Organizarea evenimentelor și conferințelor: Planificarea, coordonarea și asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor și conferințelor legate de companie.
  5. Administrarea documentelor și a dosarelor: Gestionarea și arhivarea documentelor importante, precum și păstrarea în siguranță a informațiilor confidențiale.
  6. Pregătirea și prezentarea rapoartelor: Colectarea datelor, realizarea analizelor și prezentarea rezultatelor într-un format clar și concis pentru a facilita procesul decizional al CEO-ului.
  7. Colaborarea cu alte departamente: Interacțiunea și colaborarea cu alte departamente pentru a facilita comunicarea și a coordona proiecte și inițiative importante.
  8. Gestionarea bugetelor și a facturilor: Urmărirea cheltuielilor, întocmirea bugetelor și gestionarea facturilor pentru a menține costurile sub control.
  9. Coordonarea călătoriilor de afaceri: Planificarea itinerariilor de călătorie, rezervarea biletelor de avion și a cazărilor, și asigurarea că CEO-ul are toate informațiile necesare pentru a se deplasa în siguranță și eficient.
  10. Activitati de receptie: Intampinarea oaspetilor si asigurarea unui mediu placut; asigurarea protocolului.


ȚI-AM PREGĂTIT URMĂTOARELE BENEFICII:
» Mediu de lucru plăcut, profesionist și motivant, într-o echipă tânără;
» Salariu atractiv;
» Bonus trimestrial (Dacă compania își realizează targetul);
» Tichete de masă 40 RON/zi;
» Asigurare medicală privată (consultații gratuite la orice clinică din România);
» Telefon, Laptop;
» Training on the job alături de colegii și CEO;
» Posibilitate rapidă de avansare, în funcție de gradul de implicare.

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus atunci te invităm să aplici chiar acum și să raspunzi la cele 3 întrebări!
Daca simti însă că acest job nu este pentru tine, atunci te rog să nu aplici.

Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: ASSISTANT MANAGER
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.