Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

auditor gradul i - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 4 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Constanta | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,, Sfantul Apostol Andrei " Constanta Expira in 2025-01-28

Locatie
Constanta

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii judetene

Categorie


Functie contractualaAnunt



Nr.72892/30.12.2024


ANUNT


In conformitate cu prevederile H.G. nr.1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, Spitalul Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta scoate la concurs urmatorul post vacant:

- 1 post Auditor gradul I - Compartiment audit public intern


Conditii generale de participare la concurs:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare:

Auditor gradul I - Compartimentul audit public intern

Conditii de participare:

- nivelul studiilor si domeniul studiilor - economice de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau ciclul II Bologna absolvite cu diploma de master;

- vechime in specialitatea studiilor - minim 4 ani;

- perfectionari (specializari): certificate de absolvire a programelor de pregatire profesionala cel putin in urmatoarele domenii: audit intern/managementul riscului, controlul intern si guvernanta/ management/ contabilitate/ finante publice/ tehnologia informatiei/ drept;

- cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel, Internet explorer);

- abilitati, calitati si aptitudini necesare: abilitati de relationare interpersonala si de munca in echipa; acuratete in gandire; echilibru emotional si tact; perseverenta in munca si rezistenta la eforturi intelectuale sustinute; atitudine impartiala si fara prejudecati; conduita ireprosabila atat pe plan profesional, cat si personal;

- capacitatea de a comunica oral si in scris, de a putea expune clar si convingator obiectivele, constatarile si recomandarile fiecarei misiuni de audit public intern;

- credibilitate: informatiile furnizate in rapoartele de audit trebuie sa fie fidele realitatii si de incredere;

- corect, onest si incoruptibil - integritatea este suportul increderii si credibilitatii acordate rationamentului auditorului intern;

- sa exercite activitatile de audit cu constiinciozitate, pricepere si in spirit constructiv.


Dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele acte:

a) formular de inscriere la concurs, conform Anexa nr.1 - in original;

b) declaratie de consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform Regulamentului (UE) 2016/679, conform Anexa nr.2 - in original;

c) act de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate - copie;

d) certificat de casatorie sau alt document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz - copie;

e) certificat de nastere - copie;

f) documente care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si documentele care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului - copie;

g) carnetul de munca, adeverintele eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea - copie;

h) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (Documentul poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de unitate.) - original;

i) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii) - in original;

j) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane - in original;

k) curriculum vitae, model comun european;

l) livret militar, acolo unde este cazul - copie;

m) chitanta plata taxa concurs - in original;

n) actele vor fi indosariate intr-un dosar cu sina in ordinea enumerata in anunt.


Taxa de inscriere: - 50 lei


Bibliografia se afla afisata la sediul unitatii (langa Serviciul RUNOS), iar pe site-ul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei" Constanta (www.spitalulconstanta.ro) se gasesc atat bibliografia, tematica cat si fisele de post.


IMPORTANT! Numirea pe post a auditorului se poate face numai dupa obtinerea avizului si promovarea concursului, in conformitatea cu prevederile art.20, alin.(2) din Legea nr.672/2002 privind auditul public intern, republicata, cu modificarile ulterioare.


I. Pentru obtinerea avizului, candidatii pentru functia de auditor vor depune un dosar care va cuprinde urmatoarele documente:

a) cerere privind solicitarea avizarii;

b) curriculum vitae (model comun european);

c) o declaratie privind respectarea prevederilor art.22 din Legea nr.672/2002, referitoare la incompatibilitatile auditorilor interni;

"Art. 22. - (1) Persoanele care sunt soti, rude sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv cu conducatorul entitatii publice nu pot fi auditori interni in cadrul aceleiasi entitati publice.

(2) Auditorii interni nu pot fi desemnati sa efectueze misiuni de audit public intern la o structura/entitate publica daca sunt soti, rude sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv cu conducatorul acesteia sau cu membrii organului de conducere colectiva.

(3) Auditorii interni nu trebuie implicati in vreun fel in indeplinirea activitatilor pe care in mod potential le pot audita si nici in elaborarea si implementarea sistemelor de control intern al entitatilor publice.

(4) Auditorii interni care au responsabilitati in derularea programelor si proiectelor finantate integral sau partial de Uniunea Europeana nu trebuie implicati in auditarea acestor programe.

(5) Auditorilor interni nu trebuie sa li se incredinteze misiuni de audit public intern in sectoarele de activitate in care acestia au detinut functii sau au fost implicati in alt mod; aceasta interdictie se poate ridica dupa trecerea unei perioade de 3 ani.

(6) Auditorii interni care se gasesc in una dintre situatiile prevazute la alin. (1)-(5) au obligatia de a informa de indata, in scris, conducatorul entitatii publice si seful structurii de audit public intern."

d) o lucrare in domeniul auditului public intern privind executarea misiunilor de audit intern;

e) doua scrisori de recomandare de la persoane cu experienta in domeniul auditului intern cu certificarea acestei calitati. (Mentionarea in scrisoarea de recomandare, de catre persoana emitenta, a experientei in auditul intern este obligatorie. Scrisorile de recomandare in care nu se mentioneaza experienta in domeniul auditului intern a persoanei emitente nu pot fi luate in considerare).


Dosarele pentru avizare se depun la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei"- B-dul Tomis, nr.145, Constanta, la Registratura unitatii pana la data de 28.01.2025 .

Avizarea auditorilor se efectueaza de catre o comisie care analizeaza dosarul depus si efectueaza un interviu cu solicitantul in data de 03.02.2025.

Avizul Comisiei de avizare se transmite persoanei solicitante si conducerii entitatii publice in cauza, in termen de maxim doua zile de la data sustinerii interviului.


II. Concursul se va desfasura la sediul unitatii, astfel:

* pana la data de 28.01.2025, ora 1200: depunere dosare concurs

* 30.01.2025, ora 1000 : selectie dosare

* 31.01.2025, ora 1000: afisare rezultate selectie dosare

* pana la data de 04.02.2025, ora 1000: depunere contestatii la rezultatele selectiei dosarelor

* 05.02.2025, ora 1000: solutionare contestatii selectie dosare

* 05.02.2025, ora 1400: comunicare rezultate contestatii selectie dosare


* 07.02.2025, ora 1000: proba scrisa

* 10.02.2025, ora 1000: afisare rezultate proba scrisa

* pana la data 11.02.2025, ora 1000: depunere contestatii proba scrisa

* 12.02.2025, ora 1000: solutionare contestatii proba scrisa

* 12.02.2025, ora 1400: afisare rezultate contestatii proba scrisa

Numai candidatii care au obtinut minimum de 70 de puncte sunt considerati promovati si se pot prezenta la interviu.


* 13.02.2025, ora 1000: interviu

* 14.02.2025, ora 1000 : afisare rezultate proba interviu

* pana la data 17.02.2025, ora 1000: depunere contestatii proba interviu

* 18.02.2025, ora 1000: solutionare contestatii proba interviu

* 18.02.2025, ora 1300 : afisare rezultate contestatii proba interviu

Candidatii care au obtinut minimum 70 de puncte la interviu sunt considerati promovati.


* 19.02.2025, ora 1000 : afisare rezultate finale.


Dosarele de participare la concurs se depun la sediul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ,,Sfantul Apostol Andrei"- B-dul Tomis, nr.145, Constanta, la Registratura unitatii.


Regulamentul de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea postului vacant a personalului contractual din sistemul sanitar se afla afisat pe pagina de internet, respectiv: www.spitalulconstanta.ro.


Cererile tip se ridica de la Serviciul RUNOS.


Concursul pentru ocuparea postului vacant consta in 3 probe :

- proba selectie dosare;

- proba scrisa;

- proba interviu.

Dosarele depuse si respinse, precum si dosarele candidatilor respinsi la probele de concurs se vor ridica de la Registratura unitatii, in termen de 30 zile de la data afisarii rezultatelor finale.


Bibliografia:

a) Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, rerepublicata;

b) H.G. nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activitatii de audit public intern;

c) O.M.F.P. nr. 252/2004 pentru aprobarea Codului privind conduita etica a auditorului intern;

d) O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern managerial si controlul financiar preventiv, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

e) O.S.G.G. nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;

f) Legea nr. 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - Titlul VII - Spitalele;

g) Standardul ocupational ,,Auditor intern in sectorul public".


Bibliografia se regaseste la adresa de web: https://legislatie.just.ro/, pe pagina Ministerului Justitiei, sectiunea "Legislatia Romaniei, la zi, consolidata si gratuita", cu exceptia Standardului ocupational, care se gaseste in format PDF la adresa web: <>, pe pagina Autoritatii Nationale pentru Calificari / Standarde ocupationale/ Standarde/ Standarde Ocupationale 2014-2024.


Pentru toate actele normative mai sus mentionate, forma valabila se considera aceea avand toate modificarile si completarile ulterioare, pana la ziua publicarii anuntului.


Tematica:

a) Organizarea si exercitarea activitatii de audit public intern;

b) Implementarea si dezvoltarea sistemului de control intern managerial;

c) Organizarea, functionarea si finantarea spitalelor.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: auditor gradul i - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.