Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
O

B2B Retention & Loyalty Executive

Companie Verificata

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Orange
Functia Jobului:
Vanzari & comert
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Junior
Descriere:

Ce trebuie să faci

  • Previne incercarile de frauda, se asigura ca protejeaza compania de orice risc si foloseste corect bazele de date si programele puse la dispozitie.
  • Promoveaza si vinde servicii si produse Orange dedicate segmentelor SME prin identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora.
  • Gestionarea solicitarilor de reziliere sosite din partea abonatilor Orange din segmentul SME si retinerea lor in retea prin vanzarea si promovarea de servicii.
  • Implementeaza facilitatile programului Orange Thank You; livrarea terminalelor prin curier; fidelizarea clientilor prin vânzarea produselor si serviciilor Orange: terminale si device-uri; VAS, optiuni de internet; internet nelimitat SIM.
  • Înregistreaza in baza de date plangerile referitoare la produsele Orange livrate prin curier : terminale si device-uri.
  • Optimizeaza subscriptiile la solicitarea clientilor si vinde servicii suplimentare (Internet nelimitat, optiuni de internet, VAS etc).
  • Prelungeste perioada contractuala pentru conturile clientilor retinuti si inchide numerele conturilor care nu au putut fi retinute.
  • Raspunde prin e-mail sau telefon la solicitarile tuturor clientilor, adresate prin e-mail, telefonic si online, cu subiecte legate de procesul de retentie si loialitate.
  • Urmareste si verifica dovezile de plata pentru produsele vandute prin curier: terminale si device-uri.


Ce trebuie să știi
Cunostinte profesionale:

  • Limba Engleza-fluent
  • MS Office
  • Cunoasterea procesului de vanzare
  • Cunoasterea pietei si a sectorului telecom

Educatie si experienta :

  • Studii medii
  • Experienta in relationarea cu clientii si vanzare.

Competente specifice:

  • Business awareness
  • Orientare catre client
  • Tehnici de negociere
  • Abilitatea de a livra rezultate

Alte informatii :
Departament: Business to Business
Durata contractului:Determinat 6 luni, cu perioada de proba de 20 zile

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: B2B Retention & Loyalty Executive
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.