Back-office Analyst with French
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
SCC Services Romania
Back-office Analyst with French
Adaugat: 4 săptămâni în urmă
SCC Services Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Main responsibilities:
- Receive and process customer orders submitted through the internal platform, ensuring accuracy and timeliness.
- Verify product availability, pricing and shipping information and address any issues promptly.
- Monitor the status of orders throughout the fulfilment process, ensuring timely updates to customers and internal stakeholders, including tracking and delivery information.
- Adress any order-related inquiries and collaborate with other departments for a timely resolution.
- Create new product codes in the order management system.
- Manage the billing process by registering and checking all received invoices and escalating non-conformities.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.