Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
E

BackOffice Assistant

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
ESX
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Transport si logistica
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Descopera cea mai mare retea de sali de fitness si centre sportive din Romania, deschisa oricarei persoane fizice, doar cu aplicatia ESX!





ESX are o comunitate actuala de 200.000 de membri din peste 100 de orase din Romania, iar utilizatorii platformei au avut deja acces de peste 3 milioane de ori la salile partenere folosind aplicatia.





Profita de beneficiile abonamentului lunar care iti ofera acces zilnic la aproximativ 500 de centre sportive si sali de fitness din peste 100 de orase din Romania.





Indiferent daca alegi sa faci fitness astazi sau yoga maine, ESX iti ofera posibilitatea de a alege activitatea preferata. Simplu, rapid si eficient!





Descarca acum aplicatia ESX si alege sa faci parte din cea mai mare comunitate de pasionati de fitness din Romania. Bucura-te de o experienta sportiva dinamica, avand la dispozitie cele mai bune sali si centre sportive din reteaua ESX din intreaga tara!


Cerinte


Studii superioare

Experienta min. 1 an pe un rol similar

Cunoștințe de contabilitate primara si facturare

Capacitate de ︉︄︍︇︌︂︃︁︀︄︃︍︁︁︎︍︈︆︅︃︎︎️︊︂︉︊︁︋︍︎︅prioritizare a task-urilor

Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a respecta termene limită

Flexibilitate/Punctualitate

Buna capacitate de organizare

Operare PC: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) - nivel mediu- avansat

Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Tip

Abilități de rezolvare a problemelor și luare a deciziilor;s:

Abilități puternice de organizare și gestionare a timpului;Pro

Capacitatea de a lucra în mod colaborativ într-un mediu de echipă;

Capacitatea de a lucra cu deadline-uri stranse;


Responsabilitati


Mentinerea legăturii cu furnizorii de serviciii si soluționarea diverselor situații administrative ad-hoc.

Identificarea și negocierea (atunci când este cazul) tarifele cu diverși furnizori de servicii/produse;

Asigurarea necesarului de protocol, precum și servirea acestuia pentru invitați și management în cadrul întâlnirilor stabilite la birou;

Menținerea evidenței și asigurarea necesarului de consumabile și papetărie ;

Asistenta in completarea datelor din registrul unic de intrări-ieșiri al companiei;

Asistenta in facturarea și gestionarea documentelor financiare.

Asistenta in arhivarea digitală/fizica și pregătirea actelor pentru contabilitate.

Asista departamentului financiar la închiderea de lună si ori de cate ori primeste solicitari in acest sens.

Participare in comisia de inventariere anuala a patrimoniului societatii

Asigurarea unei comunicări profesionale prin telefon, e-mail și platforme diverse.

Asista gestionarea dosarelor de personal ale angajaților curenți și ale foștilor angajați

Asista in gestionarea pontajului angajaților

Colaborarea cu prestatorii de servicii de medicina muncii și protecția muncii

Acordarea de asistență managerului de resurse umane în vederea unei bune organizări a departamentului de resurse umane in baza solicitarilor emise de acesta

Respectarea normelor de confidentialitate printr-un nivel ridicat de etica si integritate.


Alte informatii


Ce oferim?

Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;

Salariu atractiv și compensații suplimentare anuale, în funcție de performanțele dumneavoastră și de sprijinul acordat echipei;

Posibilitatea de a crește într-un cadru profesional;

Abonament gratuit la sala de sport cu ESX;

Și multe altele.


Salariu


3000 - 4500 RON


Beneficii




  • Prime ocazii speciale
    (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)


  • Abonament medical


  • Abonament la sala sport


  • Teambuilding-uri / excursii


  • Petreceri/evenimente companie


  • Telefon mobil


  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: BackOffice Assistant
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.