Sau continua cu adresa de email
P

bibliotecar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Botosani
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:





Liceul "Dimitrie Cantemir" Darabani Expira in 2025-04-23

Locatie
Botosani

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022


Liceul ,,Dimitrie Cantemir" Darabani cu sediul in Darabani, jud. Botosani, str. T. Vladimirescu nr. 20 A, anunta organizarea concursului pentru ocuparea postului contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.

1. Nivelul postului: executie

2. Denumirea postului: bibliotecar, post vacant, pe perioada nedeterminata la Liceul ,,Dimitrie Cantemir" Darabani

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala: I, S

4. Scopul principal al postului: personal didactic auxiliar

5. Numarul de posturi: 1, Norma intreaga, timp de lucru: 8 ore/zi.

Conditii generale de participare:

* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

* cunoaste limba romana, scris si vorbit;

* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

* nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Cerintele specifice pentru ocuparea postului:

1. Studii : studii superioare, conform legii 198/2023, art. 193, lit a): "absolvirea, cu examen de diploma, a unei institutii de invatamant superior, sectia de biblioteconomie, sau a altor institutii de invatamant superior, ai caror absolventi au studiat in timpul scolarizarii disciplinele de profil din domeniul biblioteconomiei.

2. Cunostinte de operare pe calculator (necesitate si nivel): DA (Microsoft Office, Excel)

3. Limbi straine (necesitate si nivel) cunoscute: NU

4. Abilitati, calitati si aptitudini necesare:

- seriozitate/responsabilitate, adaptabilitate, flexibilitate;

- atitudine pozitiva, spirit de observatie, memorie vizuala foarte buna, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitate de adaptare rapida;

5. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitate ceruta de post): nu necesita

III. Acte necesare pentru dosarul de inscriere la concurs:

Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care sa contina urmatoarele documente:

* Cerere de inscriere la concurs adresata directorului, formular prevazut in anexa 2 la HG 1336/2022;

* Copie act de identitate

* Copie certificat de nastere;

* Copie acte studii;

* Cazier judiciar sau o declaratie pe propria raspundere, care sa ateste ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;

* Certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

* Adeverinta medicala de la medicul de familie sau de medicina a muncii care sa ateste starea de sanatate, eliberata de medicul de familie al candidatului sau de unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

* Curriculum vitae.


NOTA:

1. La prezentarea dosarului, toate copiile documentelor vor fi insotite de documentele in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor.

2. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii si poate fi emisa cu cel mult 6 luni inainte de data depunerii dosarului.

3. Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii vor fi prezentate si in original, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.

4. Candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul cu originalul cazierului juridic, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.

Dosarele pentru inscrierea la concurs se depun la secretariatul institutiei, in perioada 07.04.2025-23.04.2025, intre orele 09.00-14.00 .

Informatii se pot obtine la secretariatul institutiei, tel. 0231631377, persoana de contact, doamna Birsan Elena.

IV. Desfasurarea concursului: Concursul se va desfasura la sediul institutiei si consta in:

1. selectia dosarelor de inscriere;

2. sustinerea unei probe scrise, conform tematicii si bibliografiei;

3.proba practica;

4. interviu.

Punctajul minim de promovare a fiecarei probe este de 50 puncte din 100. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si interviu.

Nr. Crt. Etapa de concurs Data Ora


1 SELECTIA DOSARELOR 24.04.2025 09.00- 12.00

2 Afisare rezultate selectie dosare 24.04.2025 13.00

3 Depunere contestatii 24.04.2025 13.00-14.00

4 Afisare rezultate solutionare contestatii 24.04.2025 16.00

5 PROBA SCRISA 28.04.2025 9.00

6 Afisare rezultate proba scrisa 28.04.2025 14.00

7 Depunere contestatii 28.04.2025 14.00-15.00

8 Afisare rezultate solutionare contestatii 29.04.2025 09.00

9 PROBA PRACTICA 29.04.2025 12.00

10 Afisare rezultate proba practica 29.04.2025 16.00

11 Depunere contestatii 30.04.2025 08.00-09.00

12 Afisare rezultate solutionare contestatii 30.04.2025 12.00

13 INTERVIU 30.04.2025 13.00

14 Afisare rezultate INTERVIU 30.04.2025 14.00

15 Depunere contestatii 30.04.2025 14.00-15.00

16 Afisare rezultate solutionare contestatii 30.04.2025 16.00

17 AFISAREA REZULTATELOR FINALE 30.04.2025 16.00


Bibliografie:

1. Legea bibliotecilor - Legea nr. 334 din 31 mai 2002, republicata si actualizata

2. Legea Educatiei Nationale - Legea nr. 198 /20323

3. Fisa postului de bibliotecar OMECTS nr. 6143/2011

4. Manualul bibliotecarului scolar, Atelier didactic, Bucuresti, 2003 - Rudeanu Laura

5. Regulament de organizare si functionare a bibliotecilor scolare si a centrelor de documentare si informare OMECTS nr. 5556 din 07.10.2011

6. Regulamentul de organizare si functionare a institutiilor de invatamant preuniversitar, aprobat prin OME nr. 5726/ 2024

7. Metodologia de aplicare a normelor ISBD (M), BCU, ABIR Bucuresti 1993

8. Bibliotecarul scolar - Ghid practic Eurodidact Cluj-Napoca 2002 - Ciubancan Lucia

TEMATICA PENTRU CONCURS

1. Rolul bibliotecii scolare. Functiile bibliotecii scolare si ale bibliotecarului scolar

2. Dezvoltarea colectiilor. Mijloace de completare a colectiilor. Criterii de dezvoltare a colectiilor in biblioteca scolara

3. Evidenta colectiilor. Proceduri de evidenta publicatiilor. Primirea publicatiilor si introducerea lor in gestiunea bibliotecii. Documente de evidenta (RMF, RI, Fise de evidenta preliminara pentru seriale). Reguli de completare a RMF, RI.

4. Catalogarea publicatiilor. Scopul catalogarii publicatiilor. Tipuri de cataloage. Organizarea cataloagelor

5. Realizarea fisei bibliografice a cartii. Zonele ISBD(M). Punctuatia ISBD(M)

6. Clasificarea. Cotarea publicatiilor. Scopul clasificarii documentelor. Clasificarea zecimala, universala (clase, subclase, indicii auxiliari). Tabele de autori. Semnul de autor

7. Organizarea colectiilor. Organizarea bibliotecii. Aranjarea cartilor la raft

8. Gestionarea bibliotecilor. Predarea - primirea unei biblioteci scolare. Inventarul bibliotecilor. Proceduri si acte in contabilitate privind inventarierea colectiilor bibliotecii scolare

9. Eliminarea din gestiune a publicatiilor. Casarea publicatiilor. Proceduri de casare in biblioteca scolara

10. Relatii cu utilizatorii. Regulamentul intern al bibliotecii scolare. Serviciul de imprumut. Sala de lectura. Statistica de biblioteca. Marketingul de biblioteca


Dosarele de concurs se depun la (adresa) Liceul "Dimitrie Cantemir", cu sediul in Darabani, strada Tudor Vladimirescu nr. 20A, judetul Botosani, compartimentul resurse umane, tel. 0231631377, persoana de contact - Birsan Elena , email: gsdarabani@yahoo.com


Termen limita de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare):23.04.2025, ora 14.00.


Director,

Prof. Raileanu Manuela- Petronela








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: bibliotecar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.