Bibliotecar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Bibliotecar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr. 1 Bailesti, judetul Dolj Expira in 2024-11-22
Locatie
Dolj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
Scoala gimnaziala nr. 1 Bailesti, cu sediul in strada Panduri nr. 65, municipiul Bailesti, judetul Dolj, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractuale vacante in conformitate cu prevederile HG nr. 1336/28.10.2022, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI : BIBLIOTECAR II
NUMAR POSTURI: 1/2 post
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: BIBLIOTECA
DURATA TIMPULUI DE LUCRU : 4 ore pe zi (1400-1800); 20 de ore pe saptamana
PERIOADA: NEDETERMINATA
Conditii generale de participare sunt cele prevazute de art. 15 la HG nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post vacant, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului - cadru aprobat prin HG nr. 1336/28.10.2022:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru ale Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiului Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003- codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata penal definitiv pentru savarsirea cu intentie a unei infractiuni contra vietii, integritatii corporale sau sanatatii, contra libertatii persoanei, rele tratamente aplicate minorului, hartuire, trafic de minori, proxenetism, infractiuni contra libertatii si integritatii sexuale, luare si dare de mita, trafic de influenta, fals si uz de fals, furt calificat, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin (2) din Legea 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin (1), lit. h).
i) nu a fost eliberat din functie ca urmare a unei sanctiuni disciplinare conform Legii 53/2003.
Conditii specifice de ocupare a postului
- Studii medii cu diploma de bacalaureat,
- Curs in domeniul biblioteconomiei cu certificat de absolvire,
- Vechime in munca: 5 ani,
- Cunostinte operare pe calculator: Microsoft Office (Word, Excell, Powerpoint), suita Google, email, Whatsapp, platforme educationale, resurse online,
- Nivelul studiilor: studii medii,
- Disponibilitate la timp de lucru flexibil si prelungit,
- Cunostinte de legislatie specifica locului de munca,
- Abilitati de comunicare si relationare cu personalul dar si cu publicul,
- Abilitati de lucru in echipa,
- Spirit organizatoric de coordonare, control si de evaluare,
- Capacitatea de gestionare a timpului si a prioritatilor,
- Apt medical si psihologic, aviz atat de la psiholog, cat si de la medicina muncii, ambele cu mentiunea "apt pentru postul de secretar scoala".
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare (conform modelului care se gaseste la secretariatul unitatii);
b) copia actului de identitate sau oricare alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
e) carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie/si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
f) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza (literele f, g si h din Conditiile generale);
g) adeverinte medicale care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberate de psiholog si de medicul de medicina muncii, ambele cu mentiunea "apt pentru postul de secretar scoala", eliberate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae European;
i) certificate de integritate comportamentala conform Legii nr. 118/2019;
j) cazierul fiscal, eliberat de autoritatea fiscala;
Sunt declarati admisi candidatii care indeplinesc conditiile din Regulamentul - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice conform
Art. 45. (2) Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut:
a) minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie;
Art. 46. (3) Sunt declarati admisi la interviu si/sau proba practica candidatii care au obtinut:
a) minimum 50 de puncte, in cazul concursurilor organizate pentru ocuparea functiilor contractuale de executie;
Art. 47. (1) Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la proba scrisa si/sau la proba practica si interviu, dupa caz.
(4) Se considera admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant/temporar vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pentru acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul minim necesar. (50 puncte).
In cazul candidatului unic se organizeaza examen conform hotararii comisiei de concurs.
Calendarul de desfasurare a concursului ce va fi organizat la sediul institutiei:
PUBLICARE ANUNT 31.10.2024
ULTIMA ZI DEPUNERE DOSARE 22.11.2024, ora 1400
Nr. crt. Etapa de concurs Data/ Perioada Observatii
1. Depunerea dosarelor 01-22.11.2024
intervalul orar 1200-1400 La secretariatul unitatii
2. Selectia dosarelor 22.11.2024
Afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor 22.11.2024, ora 1500 Pagina WEB si avizierul unitatii
Depunere contestatii 22.11.2024, intre orele
1500 - 1700 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse la etapa de selectie a dosarelor 22.11.2024, ora 1800 Pagina WEB si avizierul unitatii
3. Proba scrisa 25.11.2024, ora 1000 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 25.11.2024, ora 1400 Pagina WEB si avizierul unitatii
Depunerea contestatiilor in urma rezultatelor probei scrise 25.11.2024, intre orele
1400 - 1600 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse la proba scrisa 25.11.2024, ora 1800 Pagina WEB si avizierul unitatii
4. Proba practica 26.11.2024, ora 1000 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor la proba practica 26.11.2024, ora 1400 Pagina WEB si avizierul unitatii
Depunerea contestatiilor in urma rezultatelor probei practica 26.11.2024, intre orele
1400 - 1600 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse la proba practica 26.11.2024, ora 1800 Pagina WEB si avizierul unitatii
5. Proba de interviu 27.11.2024 , ora 1000 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 27.11.2024, ora 1400 Pagina WEB si avizierul unitatii
Depunerea contestatiilor in urma rezultatelor probei de interviu 27.11.2024, intre orele
1400-1600 La sediul unitatii
Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse la proba de interviu 27.11.2024, ora 1700 Pagina WEB si avizierul unitatii
6. Afisarea rezultatelor finale 27.11.2024, ora 1700 Pagina WEB si avizierul unitatii
TEMATICA PENTRU CONCURSUL PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE BIBLIOTECAR SCOLAR
1. Rolul bibliotecii scolare
* Functiile bibliotecii scolare si ale bibliotecarului scolar
2. Dezvoltarea colectiilor
* Mijloace de completare a colectiilor
* Criterii de dezvoltare a colectiilor in biblioteca scolara
3. Evidenta colectiilor
* Proceduri de evidenta publicatiilor
* Primirea publicatiilor si introducerea lor in gestiunea bibliotecii
* Documente de evidenta (RMF, RI, Fise de evidenta preliminara pentru seriale)
* Reguli de completare a RMF, RI.
4. Catalogarea publicatiilor
* Scopul catalogarii publicatiilor
* Tipuri de cataloage
* Organizarea cataloagelor
5. Realizarea fisei bibliografice a cartii
* Zonele ISBD(M)
* Punctuatia ISBD(M)
6. Clasificarea. Cotarea publicatiilor
* Scopul clasificarii documentelor
* Clasificarea zecimala, universala (clase, subclase, indicii auxiliari)
* Tabele de autori. Semnul de autor
7. Organizarea colectiilor
* Organizarea bibliotecii
* Aranjarea cartilor la raft
8. Gestionarea bibliotecilor
* Predarea - primirea unei biblioteci scolare
* Inventarul bibliotecilor
* Proceduri si acte in contabilitate privind inventarierea colectiilor bibliotecii scolare
9. Eliminarea din gestiune a publicatiilor
* Casarea publicatiilor
* Proceduri de casare in biblioteca scolara
10. Relatii cu utilizatorii
* Regulamentul intern al bibliotecii scolare
* Serviciul de imprumut
* Sala de lectura
* Statistica de biblioteca
* Marketingul de biblioteca
BIBLIOGRAFIE PENTRU CONCURSUL PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE BIBLIOTECAR SCOLAR
1. Legea 198/2023 - Legea invatamantului preuniversitar cu completarile si modificarile ulterioare,
2. OME nr. 5726/2024 privind Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor din invatamantul preuniversitar,
3. Legea bibliotecilor - Legea nr. 334 din 31 mai 2002, republicata si actualizata,
4. Regulament de organizare si functionare a bibliotecilor scolare si a centrelor de documentare si informare OMECTS nr. 5556 din 07.10.2011,
5. Fisa postului de bibliotecar OMECTS nr. 6143/2011,
6. Manualul bibliotecarului scolar, Atelier didactic, Bucuresti, 2003 - Rudeanu Laura,
7. Bibliotecarul scolar - Ghid practic, Eurodidact, Cluj-Napoca, 2002 - Ciubancan Lucia,
8. Metodologia de aplicare a normelor ISBD (M), BCU, ABIR, Bucuresti, 1993,
9. Anexa nr. 2 la Ordinul MEN nr. 3597/18.06.2014 - Bucuresti, 2014,
Dosarele de concurs se vor depune la secretariatul Scolii gimnaziale nr. 1 Bailesti, str. Panduri nr. 65.
Pentru informatii suplimentare puteti sa ne contactati la telefon 0251/311741 si e-mail: [email protected]
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.