BID MANAGER
Adaugat: 1 săptămână în urmă
SC ADREM INVEST SRL
BID MANAGER
Adaugat: 1 săptămână în urmă
SC ADREM INVEST SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități:
- Coordonează și derulează în mod optim procesul de pregătire a documentației pentru participarea în procedurile de licitație selectate - eligibilitate, ofertă tehnică, ofertă financiară;
- Analizează cu maximă responsabilitate și atenție documentațiile licitațiilor și ale cererilor de ofertă;
- Coordonează întocmirea devizelor de ofertă, depunerea dosarului pentru participarea la licitații în termen;
- Este implicat activ inclusiv în emiterea/ solicitarea și obținerea documentelor de eligibilitate (Certificat Constatator ORC, Certificate Taxe, etc.)
- Pregătește cererile de clarificare și urmărește primirea răspunsului la aceste cereri;
- Menține legătura cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente;
- Colaborează optim cu personalul companiei pentru analizarea detaliată a caietelor de sarcini și întocmirea ofertelor tehnice și financiare;
- Depune oferta în termen și este prezent la ședințele de deschidere a ofertelor (după caz);
- Furnizează informații specifice departamentelor implicate în proces atât în faza de ofertare, cât și în cea de implementare;
- Urmărește soluționarea cererilor suplimentare de informații primite de la contractant;
- Monitorizează permanent reglementările și condițiile de calificare pentru participarea la procedurile de achiziții publice și le aduce la cunoștința managementului companiei;
- Cunoaște legislația în domeniul achizițiilor publice;
- Intocmește și întreține baza de date a tuturor contractelor/ licitațiilor amânate/ contestate/ derulate;
- Intocmește rapoarte specifice și periodice legate de activitățile curente (status licitații, planing-ul licitațiilor, excepții și aprobări aferente);
- Primește cererile de ofertă repartizate de către Directorul Comercial - Ofertare, clarifică cu solicitanții toate elementele necesare elaborării ofertei și se asigură că oferta va fi emisă în conformitate;
- Se asigură că ofertele sunt transmise solicitantului în termenele stabilite;
- Urmărește parcursul ofertei și face o analiză a respingerii ofertei dacă aceasta este repinsă;
- Cunoaște foarte bine domeniul de activitate al companiei;
- Are răspunderea integrală asupra ofertei finale, privind conformitatea cu cerintele;
- Informează imediat șeful ierarhic la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.