Bufetier (2 posturi) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Bufetier (2 posturi) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ministerul Afacerilor Interne - Directia Asigurare Logistica Integrata Expira in 2024-12-06
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Directia Asigurare Logistica Integrata scoate la concurs, in vederea incadrarii, pe durata nedeterminata, in conditiile Legii nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicata, H.G. nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri public, cu modificarile si completarile ulterioare si H.G. nr. 355/2007 privind supravegherea sanatatii lucratorilor, cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinul M.A.I. nr. 291/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice privind supravegherea sanatatii lucratorilor din Ministerul Administratiei si Internelor, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, a doua posturi vacante de bufetier din cadrul Serviciului Hranire - Bufete si Asigurare Misiuni, pozitiile 816 si 818 din statul de organizare al directiei.
Pot participa la concursul organizat pentru ocuparea postului sus-mentionat numai persoanele care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii generale si specifice:
Conditii generale:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* sunt declarati apt medical si apt psihologic .
Conditii specifice:
* studii gimnaziale;
* curs/calificare in meseria de bufetier, barman sau lucrator in alimentatie publica;
* nu se solicita vechime in munca si/sau specialitate
Pentru inscrierea la concurs,candidatii vor prezenta dosarul de concurs, pana la data de 06.12.2024, ora 1600 la sediul Directiei Asigurare Logistica Integrata din mun. Bucuresti, str. Eforie, nr. 3 (intrarea din strada Domnita Anastasia nr. 1), sector 5, care va contine urmatoarele documente, conform prevederilor legale in vigoare:
1. Formular de inscriere la concurs. (conform modelului anexat);
2. Curriculum Vitae, modelul comun european. (conform modelului anexat);
3. Copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
4. Copia livretului militar. (daca este cazul, obligatoriu pentru cadrele militare in rezerva);
5. Copia certificatului de nastere al candidatului;
6. Copie certificat de nastere al sotului/sotiei. (obligatorie pentru candidatii casatoriti);
7. Copie certificate de nastere ale copiilor. (obligatorie pentru candidatii care au copii);
8. Copie certificat de casatorie. (obligatorie pentru candidatii care sunt casatoriti);
9. Copie hotarare judecatoreasca privind starea civila. (obligatorie pentru candidatii care au fost casatoriti);
10. Autobiografie. (scrisa olograf (de mana) de catre candidat, conform modelului anexat);
11. Tabel nominal cu rudele candidatului si sotul/sotia candidatului. (candidatul trebuie sa completeze documentul potrivit notei de subsol a modelului anexat);
12. Extras de pe cazierul judiciar/certificat de cazier judiciar/ consimtamant obtinere certificat. (Certificatul de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale);In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului mentionat mai sus, anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice;In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii);
13. Fotografie color 9x12. (fotografie clara tip portret al candidatului);
14. Declaratia de confirmare a cunoasterii si acceptarii conditiilor de recrutare(conform modelului anexat);
15. Copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
16. Copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari (diploma de absolvire studii solicitate si, dupa caz, foaie matricola si calificari in meserie/cursuri insotite de suplimentul descriptiv, etc.);
17. Copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
18. Copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului(Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
19. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. (Adeverinta va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.)
La depunerea dosarelor de concurs, candidatilor li se atribuie un cod numeric pentru identificare care corespunde cu numarul de inregistrare al dosarului de concurs, cod ce va fi folosit pentru identificarea candidatilor pe intreaga procedura de concurs.
Toate actele solicitate in copie vor fi prezentate si in original, la momentul depunerii dosarului de concurs, in intervalul orar 0800-1600, in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Documentele pot fi depuse si in copie legalizata, situatie in care nu mai este necesara si prezentarea originalelor.
ATENTIE!
inscrierea si depunerea dosarelor de concurs se fac personal, de catre candidat;
documentele transmise prin alte mijloace decat - personal, de catre candidat la sediul centrului, nu vor fi luate in considerare;
nu va fi acceptat dosarul de concurs in cazul in care documentele de studii/calificare, in original, prezinta deteriorari sau alterari ale elementelor de siguranta care nu permit stabilirea autenticitatii documentului sau sunt plastifiate.
Concursul consta in 3 etape succesive, dupa cum urmeaza:
1. selectia dosarelor de concurs;
2. proba practica;
3. interviul.
Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati ,,admis" la etapa precedenta.
Concursul se va desfasura la sediul Directiei Asigurare Logistica Integrata din municipiul Bucuresti, Calea Stirbei Voda nr. 24, sector 1, Bucuresti - Club Excelsior, iar rezultatele fiecarei etape se vor afisa la sediul Directiei Asigurare Logistica Integrata din mun. Bucuresti,str. Eforie, nr. 3 (intrarea din strada Domnita Anastasia nr. 1), sector 5, precum si prin portalul HUB de servicii publice, la adresa: https://hub.mai.gov.ro.
CALENDARUL DE DESFASURARE AL CONCURSULUI
Data limita de depunere a dosarelor de concurs: 06.12.2024, ora 1600
1. Selectia dosarelor de concurs: 09-10.12.2024
Afisare rezultate selectie: 11.12.2024
Depunere contestatii: 12.12.2024
Afisare rezultate dupa solutionare contestatii: 13.12.2024
2. Proba practica: 19.02.2025, ora 1300
Afisare rezultate: 19.02.2025
Depunere contestatii: 20.02.2025
Afisare rezultate contestatii si rezultat final proba 21.02.2025
3. Interviul: 24.02.2025, ora 1300
Afisare rezultate: 25.02.2025
Depunere contestatii: 26.02.2025
Afisare rezultate contestatii si rezultat final proba: 27.02.2025
Afisare rezultate finale concurs: 28.02.2025
Angajarea in Ministerul Afacerilor Interne - Directia Asigurare Logistica Integrata a candidatilor declarati "admis" la concurs nu se va face fara fisa de aptitudine in munca eliberata pentru acestia de medicul specialist de medicina muncii din structura competenta de medicina muncii la care este arondata Directia Asigurare Logistica Integrata, din care sa rezulte aptitudinea in munca pentru profesia/functia si locul de munca pentru care s-a organizat concurs.
Relatii suplimentare privind conditiile de participare, documentele necesare, bibliografia si tematica se pot obtine, in zilele lucratoare, intre orele 1000 - 1500, la tel. 021.303.70.80, interior 30434 - de la Serviciul Resurse Umane al Directiei Asigurare Logistica Integrata din mun. Bucuresti, str. Eforie, nr. 3(intrarea din strada Domnita Anastasia nr. 1), sector 5.
TEMATICA si BIBLIOGRAFIE
TEMATICA
1. Organizarea activitatilor unitatilor de alimentatie si turism;
2. Promovarea produselor si serviciilor;
3. Evidenta operativa;
4. Servirea preparatelor;
5. Servirea bauturilor;
6. Personalul de servire din unitatile de alimentatie, Sortimentul bauturilor alcoolice si nealcoolice, Particularitati la efectuarea serviciului in bar;
7. Raspunderea juridica (Titlul XI - Cap. I-V);
8. Obligatiile lucratorilor (Cap. IV);
9. Obligatiile administratorului, conducatorului institutiei, utilizatorului si salariatului (Cap. II-Sectiunea a 6 - a).
BIBLIOGRAFIE
1. Manual pentru calificarea Ospatar (chelner) Vanzator in unitati de alimentatie - Anul de completare, Domeniul Turism si Alimentatie Nivel 2 - Editura Didactica si Pedagogica, R.A. - Bucuresti 2012, Cristian Dinca-coordonator;
2. Ghidul Chelnerului - Constantin Florea, Editura Coresi Bucuresti 1998;
3. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii - actualizat 2024;
4. Legea nr. 319/2006 actualizata, privind securitatea si sanatatea in munca;
5. Legea 307/2006 republicata, privind apararea impotriva incendiilor.
Nota: Se va avea in vedere legislatia republicata si actualizata, cu toate modificarile si completarile intervenite pana in ziua sustinerii probelor de examinare.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.