BUSINESS DEVELOPER ASSISTANT
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Pharma Telnet S.R.L.
BUSINESS DEVELOPER ASSISTANT
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Pharma Telnet S.R.L.
Candidatul ideal
BUSINESS DEVELOPER ASSISTANT – BUCURESTI
Locul de munca este situat in Complexul Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU nr. 55 Sector 5 BUCURESTI - Lot 1/2, Spatiul Comercial nr.2 Parter (transport in comun: linia autobuz nr.185)
Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!
Candidatul Ideal
- Abilitati necesare: Intelegere verbala, Expresivitate verbala si scrisa, Intelegerea textelor scrise.
- Aptitudini necesare: Comunicare, Ascultare activa, Gandire logica si rationala, Intelegerea textelor citite.
- Stil de munca: Atenţie la detalii, Respectarea obligaţiilor, Adaptabilitate / Flexibilitate, Integritate, Eficienta
- Cunostinte necesare: Comunicatii si Media, Limba materna romana, Vanzari si Marketing, Servicii Orientate catre Clienti, Strategie si Planificare, Implementare si Analiza, Bune cunostinte PC.
Descrierea jobului
BUSINESS DEVELOPER ASSISTANT – BUCURESTI
Locul de munca este situat in Complexul Rezidential “NEW RESIDENCE GHENCEA" din Strada AREFU nr. 55 Sector 5 BUCURESTI - Lot 1/2, Spatiul Comercial nr.2 Parter (transport in comun: linia autobuz nr.185)
Va recomandam sa evaluati SI localizarea firmei in functie de asteptarile dvs.!
Descrierea postului
- Activitati generale: Comunicarea organizationala externa si interna, Obtinerea informatiilor, Organizarea, Planificarea si Prioritizarea muncii, Cooperarea cu colegii.
- Contextul muncii: Comunicare prin telefon / e-mail / fata în faţă.
- Valorile si necesitatile atasate muncii: Oferirea de asistenţă, Realizare, Perseverenta, Vointa, Putere de convingere.
- Interese ocupationale: Interese de afacere, Interese sociale, Interese de creatie, Interese legislative
- Vei planifica, organiza si participa activ la evenimentele si activitatile companiei pentru dezvoltarea afacerii.(congrese, expozitii, workshopuri, sesiuni de instruire)
- Vei fi responsabil de comunicarea organizationala interna si externa. Te voi ocupa in mod direct de clientii alocati, le vei oferi indrumare, consiliere si asistenta si vei rezolva situatiile specifice lucrului cu clientii directi(persoane fizice, persoane juridice si profesionisti din domeniul medical)
- Vei elabora si monitoriza in forma si continut materialele vizuale si audio de informare, reclama si promovare ale companiei si vei fi responsabil de avizarea acestora conform prevederilor aplicabile domeniului de activitate.
- Vei planifica si organiza activitati/proiecte/campanii pentru consolidarea si dezvoltarea continua a afacerii.
- Vei efectua sondaje de piata, clienti, produse, asimilate.
- Vei oferi suport constant colegilor de munca si te vei implica activ in cresterea calitatii nivelului intern de instruire prin oferirea constanta de training intern/sesiuni de informare/asimilate.
- Avantaj: experienta anterioara in pozitii similare in domeniul: dispozitive medicale/farmaceutic/sanatate/conex.
- Acceptam la selectie doar candidatii dispusi si apti sa lucreze doar cu prezenta fizica la sediul firmei, norma 8 ore/zi, 5 zile lucratoare/saptamana. Postul presupune si : Deplasari cu frecventa redusa in Bucuresti la partenerii companiei, Deplasari ocazionale in tara, Deplasari ocazionale in strainatate.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.