Call Center Manager
Adaugat: 1 săptămână în urmă
iCredit Romania
Call Center Manager
Adaugat: 1 săptămână în urmă
iCredit Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilities:
- Work with other management team members to develop call center objectives in both areas : collection and sales, in order to meet or exceed expectations regarding profitability and efficiency
- Lead team meetings, coach and motivate team members
- Hire, onboard and train call center personnel
- Analyze call center data and prepare reports for upper management
- Evaluate staff effectiveness and performance regularly
- Collect and Analyze call center statistics and adjust processes to meet or exceed goals
- Create daily/weekly/monthly reports
Skills:
- Strong people management skills
- Problem-solving and conflict resolution skills
- Communication skills
- Analytical abilities
- Organizational and multitasking skills
Benefits:
- Attractive remuneration package;
- Meal vouchers;
- Regina Maria medical services subscription;
- Corporate events and teambuilding
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.