Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Consilier IA – responsabil patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Galati | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Primaria Comunei Oancea, judetul Galati Expira in 2025-12-10

Locatie
Galati

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractualaAnunt



Primaria comunei Oancea, judetul Galati organizeaza in perioada 17 decembrie 2024 - 23 ianuarie 2025 concurs de recrutare pentru ocuparea functiei contractuale vacante de Consilier (responsabil patrimoniu), gradatia IA, in cadrul Compartimentului AGRICOL, CADASTRU, PATRIMONIU SI URBANISM al Aparatului de specialitate al Primarului comunei Oancea judetul Galati, pe perioada nedeterminata - 8 ore/zi, 40 ore/saptamana.

Pentru inscrierea la concurs pe postul de consilier IA, pe perioada nedeterminata, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii specifice postului:

Conditii specifice ocuparii postului:

- studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;

- cunostinte medii de operare si cunoastere a programelor pe domeniul Impozite si Taxe, WORD, EXCEL .

- fara experienta in domeniu.

Abilitati, calitati si aptitudini

- sa detina abilitati de comunicare si de lucru in echipa si cu beneficiarii;

- capacitatea de gestionare a timpului si de incadrare in termenele limita stabilite;

- buna capacitate de organizare si stabilire a prioritatilor;

- seriozitate, rigurozitate, integritate.

Concursul se va organiza conform urmatorului calendar:

17 decembrie 2024 publicarea / afisarea anuntului;

10 ianuarie 2025, ora 15.00, termen limita depunerea dosarelor;

12 ianuarie 2025, ora 15.00, selectie dosare, afisare rezultate;

14 ianuarie 2025, ora 09.00-15.00, contestatii rezultate selectie dosare registratura Primariei;

15 ianuarie 2025 solutionare contestatii, afisare rezultate;

16 ianuarie 2025, ora 90:00, proba scrisa la sediul Primariei, afisare rezultate;

17 ianuarie 2025, ora 09.00-15.00 contestatii rezultate proba scrisa registratura Primariei;

18 ianuarie 2025, solutionare contestatii, afisare rezultate;

20 ianuarie 2025, ora 09:00 proba interviu, afisare rezultate, sediul Primariei;

21 ianuarie 2025, ora 09.00 - 15.00, contestatii rezultate interviu, registratura Primariei;

22 ianuarie 2025, solutionare contestatii, afisare rezultate;

23 ianuarie 2025, afisare rezultate finale.

Afisarea rezultatelor se face in termen de maximum o zi lucratoare de la data sustinerii probei, sau o zi lucratoare de la data expirarii termenului, in cazul depunerii de contestatii. Candidatii pot depune contestatii in termen de maxim o zi lucratoare de la data afisarii rezultatul la oricare dintre probe, respectiv si a rezultatelor privind selectia de dosare.

In cazul in care la concursul organizat se va prezinta un singur candidat, ocuparea postului se face va face prin examen.

Concursul / examenul va consta intr-o proba scrisa si interviu. Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs, care conform art.35, din HG nr.1336/2022, trebuie sa contina urmatoarele documente obligatorii:

a) formular de inscriere la concurs - furnizat de institutie;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.

In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului. Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala a primariei comunei Oancea.


Atributiile referitoare la calitatea de responsabil patrimoniu

- asigura gestionarea obiectelor de inventar/patrimoniu si a mijloacelor fixe;

- asigura completarea si pastrarea documentelor contabile primare referitoare la gestiune;

- asigura procurarea materialelor necesare pastrarii curateniei;

- face propuneri de inlocuire a bunurilor ce nu mai pot fi folosite ( propuneri de casare );

- se preocupa de procurarea materialelor pentru efectuarea curateniei si dezinsectiei, precum si a unor obiecte de inventar, pentru desfasurarea activitatilor educative si cultural sportive;

-respinge documentele de miscare a valorilor materiale, obiecte de inventar, mijloace fixe, ce nu corespund realitatii, informand conducerea scolii;

- gestioneaza si raspunde de pastrarea bunurilor mobiliare si de inventar ale institutiei , pe care le repartizeaza pe subgestiuni si tine evidenta acestora pe surse de finantare, intocmeste si listeaza lunar intrarile, iesirile , centralizatorul BC, NIR;

- efectueaza inregistrari in fisele de magazie, cu exceptia documentelor neaprobate. Realizeaza, impreuna cu comisia de inventariere a patrimoniului din scoala, inventarierea anuala a bazei materiale a patrimoniului;

- raspunde nemijlocit de gestionarea bunurilor, urmareste utilizarea rationala a energiei electrice, energiei termice, apei si a materialelor consumabile din unitati;

- se preocupa permanent de imbogatirea cunostintelor profesionale;

- participa la efectuarea inventarierii si casarii mijloacelor fixe si a obiectelor de inventor/patrimoniu, conform dispozitiei primarului;

- sortarea si inregistrarea corespondentei primate;

- intocmeste raspunsuri la sesizarile primite de la cetateni;

- intocmeste referate de necesitate;

- asigura aprovizionarea cu materiale consumabile;

- informeaza sefii ierarhici, in termen de maxim 24 de ore, despre aparitia oricaror plusuri sau a lipsei din gestiune constatata cu ocazia verificarilor periodice a patrimoniului sau despre aparitia unor schimbari calificative sau deteriorari ale bunurilor pe care le are in gestiune;

- este direct raspunzator pe timpul serviciului de patrimoniu/bunurile si materialele incredintate, la nevoie luand masuri urgente pentru reabilitarea starii initiale si informarea sefilor ierarhici;

Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei comunei Oancea judetul Galati str.Nationala nr.126, telefon 0753880389.








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Consilier IA – responsabil patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.