CONSILIER I/S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
CONSILIER I/S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Primaria Comunei Vicovu de Jos, judetul Suceava Expira in 2024-12-30
Locatie
Suceava
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Primarii
Categorie
Functie contractualaAnunt
Primaria comunei Vicovu de Jos, judetul Suceava, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie vacanta de:
- Consilier I/S in cadrul Centrului Cultural ,,Sofia Vicoveanca".
Dosarele de concurs se depun la Primaria comunei Vicovu de Jos la registratura unitatii, tel.: 0230/412221, si contin urmatoarele documente:
1. Dosarul de concurs pentru postul de consilier I/S in cadrul Centrului Cultural ,,Sofia Vicoveanca" , Vicovu de Jos trebuie sa contina urmatoarele documente:
a) cerere de inscriere la concurs adresata primarului comunei Vicovu de Jos;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) copia documentelor care atesta nivelul studiilor;
d) copia carnetului de munca, sau, dupa caz, adeverintele care sa ateste vechimea in munca;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie sa contina, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
In cazul cazierului judiciar, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Conditiile de participare la concurs sunt urmatoarele:
Conditii generale:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.
Conditii specifice:
Pentru functia consilier I/S in cadrul Centrului Cultural ,,Sofia Vicoveanca":
- absolvent de studii superioare finalizate in domeniul Stiinte Economice;
- vechime in specialitatea studiilor: minimum 3 ani si 6 luni;
Concursul consta in trei etape succesive:
a) selectia dosarelor de inscriere;
b) proba scrisa;
c) interviul.
CALENDARULUL ORGANIZARII CONCURSULUI
Nr. crt. DENUMIREA ACTIVITATI Data / ora OBSERVATII
1 Publicarea anuntului 12.12.2024 -
2 Depunerea dosarelor de concurs la secretarul comisie de concurs 30.12.2024 pana la ora 15.00 Termen limita
3 Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 13. 01.2025 -
4 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 13.01.2025 -
5 Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 14. 01.2025pana la ora 13.00 Termen limita
6 Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 14.01.2025 -
7 Sustinerea probei scrise 17.01.2025 ora 10.00 -
8 Afisarea rezultatelor probei scrise 17.01.2025 ora 14.00 -
9 Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 21.01.2025 pana la ora 15.00 Termen limita
10 Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor privind rezultatele probei scrise 21.01.2025 ora 16.00
11 Sustinerea interviului 23.01.2025 ora 10.00 -
12 Afisarea rezultatelor interviului 23.01.2025 ora 13.00 -
13 Depunerea contestatiilor privind rezultatele interviului 27.01.2025 pana la ora 13.00 Termen limita
14 Afisarea rezultatelor in urma contestatiilor privind rezultatele interviului 27.01.2025 ora 15.00 -
15 Afisarea rezultatelor finale ale concursului 27.01.2025 ora 16.00 -
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face prin afisare la sediu si site-ul primariei www.primariavicovudejos.ro, in termen de maximum o zi lucratoare de la finalizarea probei.
Candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, respectiv de la data afisarii rezultatului probei scrise si a interviului, sub sanctiunea decaderii din acest drept.
DATELE DE CONTACT
ale persoanei care asigura secretariatul comisiei de concurs.
dl. MOTRESCUL DORIN-DANUT, telefon: 0230/412221
Bibliografie si tematica:
1. Constitutia Romaniei, cu completarile si modificarile ulterioare.
2. O.U.G.57/2019 privind Codul Administrativ, cu completarile si modificarile ulterioare.
Cu tematica:
Partea a III a Administratia publica locala.
Partea V - Reguli specifice privind proprietatea publica si privata a statului sau a unitatiilor administrativ teritoriale.
Partea VI- Statutul functionarilor publici, prevederi aplicabile personalului contractul din administratia publica si evidenta personalului platit din fonduri publice.
Partea VII- Raspunderea administrativa.
3. Legea 53/2003, Codul muncii, republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
Titlul II - Contractul individual de munca.
Titlul III - Timpul de munca si timpul de odihna.
Titlul IV - Salarizarea.
Titlul V- Sanatatea si securitatea in munca.
Titlul IX - Conflictele de munca.
Titlul XI- Raspunderea juridica.
4. O.U.G. 118/2006 Ordonanta de Urgenta privind infiintarea, organizarea si desfasurarea activitatii asezamintelor culturale.
Cap II- Infiintarea, organizarea si functionarea asezamintelor culturale.
Cap III- - Personalul si conducerea asezamintelor culturale, institutii publice.
Cap IV- Finantarea asezamintelor culturale.
5. Ordinul 2193/2004 pentru aprobarea regulamentelor-cadru de organizare si functionare a asezamintelor culturale.
Cap II- Obiectul de activitate.
Cap IV- Personalul si conducerea.
Cap V- Bugetul de venituri si cheltuieli.
6. Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cap IV- Obligatiile lucratorilor.
Cap VI - Comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor.
7. Legea 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.
TITLUL I - Dispozitii generale.
TITLUL II - Raportul juridic fiscal.
TITLUL III - Dispozitii procedurale generale .
CAPITOLUL IV- Actele emise de organele fiscale .
TITLUL V - Stabilirea creantelor fiscale.
TITLUL VI - Controlul fiscal.
TITLUL VII - Colectarea creantelor fiscale.
TITLUL VIII - Solutionarea contestatiilor formulate impotriva actelor administrative fiscal.
TITLUL XI Sanctiuni.
8. Legea 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
TITLUL - IX Impozitele si taxele locale.
9. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice.
CAPITOLUL 2 - Conditii privind angajarea gestionarilor.
CAPITOLUL 3- Garantii.
CSPITOLUL 4- Raspunderi.
10. Ordinul 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
11. Ordonanta 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discrimnare.
12. Legea 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati.
CAPITOLUL II- Egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati in domeniul muncii.
CAPITOLUL III- Egalitatea de sanse si de tratament in ceea ce priveste accesul la educatie, la sanatate, la cultura si la informare.
CAPITOLUL IV - Egalitatea de sanse intre femei si barbati in ceea ce priveste participarea la luarea deciziei.
CAPITOLUL VI - Solutionarea sesizarilor si reclamatiilor privind discriminarea bazata pe criteriul de sex.
CAPITOLUL VII - Control, constatare si sanctionare.
13. O.U.G 2/2001 pentru stabilirea unor masuri privind infiintarea, organizarea/reorganizarea sau functionarea dupa caz a unor ministere, organe de specialitate ale administratiei publice centrale si institutii publice.
14. Ordinul 1184/2006 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si asigurarea activitatii de evacuare in situatii de urgenta.
15. Legea 481 din 8 noiembrie 2004 privind protectia civila.
Autoritatea sau institutia publica Aprobat ,
Primaria Vicovu de Jos PRIMAR ,
CABINETUL PRIMARULUI Tugui Vasile
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.