CONSILIER JURIDIC- MIDDLE LEVEL
Adaugat: Ieri
BMF TOTAL SERV SRL
CONSILIER JURIDIC- MIDDLE LEVEL
Adaugat: Ieri
BMF TOTAL SERV SRL
Candidatul ideal
Candidatul ideal:
- studii superioare juridice finalizate (Facultatea de Drept);
- experienta relevanta pe un post similar de consilier juridic in cadrul ︋︀︍︅︁︈︆️︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎unei societati comerciale;
- constituie avantaj experienta profesionala in cadrul unui grup de societati, precum si experienta in redactarea/ revizuirea diferitelor tipuri de contracte comerciale si in relatia cu Oficiul Registrului Comertului
- cunoasterea limbii engleze minim nivel mediu (scris si vorbit);
- excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;
- atitudine pozitiva, proactiva, capacitate de asimilare rapida;
- fire sociabila si comunicativa;
- respectarea termenelor limita si orientare spre solutionarea problemelor;
- atentie la detalii;
- gestionarea eficienta a timpului de lucru;
- capacitatea de a organiza documente, informatii si dosare;
- bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office).
Descrierea jobului
- intocmeste sau revizuieste contracte/ acte aditionale intre companie si furnizori/clienti si le adapteaza conform intereselor companiei reprezentate si legislatiei ︁︀︂︃︃︈︃︀in vigoare;
- intocmeste diverse documente cu caracter juridic (adrese, notificari, somatii, hotarari AGA, imputerniciri si alte asemenea);
- urmareste modificarile legislative, informeaza persoanele interesate din cadrul companiei cu privire la acesta si prezinta implicatiile pe care le au pentru activitatea companiei;
- arhiveaza conform procedurilor interne contractele cu clientii si furnizorii companiei;
- organizeaza procedura de semnare a documentelor emise de companie, conform regulilor interne si respecta procedurile si dispozitiile sefului de departament cu privire la inregistrarea si difuzarea interna a documentelor cu caracter juridic;
- mentine relatia cu Oficiul Registrului Comertului;
- actualizeaza in registrele speciale informatii cu privire la modificarile intervenite in societate (schimbare sediu, deschidere/ inchidere puncte de lucru, informatii asociati/ administratori, etc.);
- redacteaza documentele necesare privind modificarea/ completarea Actului constitutiv al companiei, intocmeste hotarari AGA, tine evidenta documentelor de drept societar ale companiei;
- intocmeste diverse opinii, rapoarte si situatii solicitate de catre managerul departamentului;
- mentine relatia cu celelalte departamente ale companiei si oferta consultanta juridica cu privire la subiectele expuse.
- intocmeste procedura prealabila si ulterior actiuni in instanta pe proceduri speciale, la nevoie, in functie de solicitarea managementul companiei;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.