Consilier pentru afaceri europene - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Consilier pentru afaceri europene - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Consiliul Concurentei Expira in 2024-12-05
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Guvern si ministere
Categorie
Functie contractuala
Anunt
Consiliul Concurentei organizeaza la sediul sau din Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, in data de 17.12.2024(proba scrisa) concurs de recrutare pe perioada nedeterminata, pentru ocuparea unei functii contractuale de executie vacante de consilier pentru afaceri europene din cadrul Serviciului Achizitii Publice - Directia Achizitii si Administrare Resurse;
Pentru ocuparea unui post contractual vacant candidatul trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art.15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336 din 28 octombrie 2022:
a) are cetatenia romana, sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare pentru participarea la concurs in vederea ocuparii functiei contractuale de executie de consilier pentru afaceri europene din cadrul Serviciului Achizitii Publice - Directia Achizitii si Administrare Resurse sunt:
a) studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
b) vechime in specialitatea studiilor - 6 ani si 6 luni;
c) cunostinte de operare/programare pe calculator: Pachetul Microsoft Office (Excel, Word, Power Point) si utilizare Internet - nivel mediu;
d) cunostinte de limba engleza - nivel mediu (B2);
Durata normala a timpului de munca: 8 ore/zi, 40 ore/saptamana
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
05.12.2024 ora 1600: termenul limita de depunere a dosarelor;
16.12.2024, ora 1000: probe suplimentare, se vor sustine la sediul Consiliului Concurentei din Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti;
17.12.2024, ora 1100: proba scrisa, se va sustine la sediul Consiliului Concurentei din Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti;
Cel tarziu 23.12.2024, ora 1300: proba interviu.
* Termenele in care se afiseaza rezultatele pentru fiecare proba de concurs sunt o zi lucratoare de la sustinerea probelor.
* Contestatiile (pentru fiecare proba) se pot depune in termen de 1 zi lucratoare, in conformitate cu art. 18 din H.G. nr. 1336/2022.
* Termenul de afisare a rezultatului final al concursului de recrutare este de o zi lucratoare de la finalizarea contestatiilor.
Conform art.6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, (accesand pagina oficiala www.consiliulconcurentei.ro, Despre noi/Oportunitati de angajare, Model cerere de inscriere la concurs pentru ocuparea unei functii contractuale);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.
In cazul in care candidatul depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu are antecedente penale, in cazul in care este declarat admis la selectia dosarelor, acesta are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Copia actului de identitate, copiile documentelor care atesta vechimea in munca si copiile documentelor de studii vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala www.consiliulconcurentei.ro/ Despre noi/Oportunitati de angajare. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0376/611.793, interior 2011, persoana de contact - Mariana MURESAN-BRUNNER, consilier superior, email: [email protected] sau la sediul Consiliului Concurentei.
BIBLIOGRAFIE SI TEMATICA *
Bibliografie si tematica:
1. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, Partea a VI-a Titlul III Capitolul I, Capitolul III si Capitolul IV si Partea a VII-a Titlul I-IV;
- Cu tematica: Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice; Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia. Incadrarea si promovarea personalului contractual. Raspunderea administrativa;
2. Regulamentul de organizare si functionare al Consiliului Concurentei, pus in aplicare prin Ordinul Pre-sedintelui Consiliului Concurentei nr. 1511/28.11.2023, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 1090 din data de 4 decembrie 2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cu tematica: Organizarea Consiliului Concurentei. Atributiile directiilor, serviciilor si compartimentelor; Registrele si organigrama Consiliului Concurentei;
3. Legea nr.53/2003 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, privind Codul muncii;
- Cu tematica: Titlul II - Contractul individual de munca, Capitolul II - Executarea contractului indivi-dual de munca;
4. Legea Concurentei nr.21/1996 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cu tematica: Prevederile Legii Concurentei nr.21/1996 republicata, cu modificarile si completarile ulte-rioare;
5. Ordinul 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanta-rea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cu tematica: Prevederile Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angaja-rea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Ordin Nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea in-ventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
- Cu tematica: Prevederile Ordinului Nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
7. Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cu tematica: Prevederile Legii 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, privind achizitiile pu-blice;
8. HG 395/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Cu tematica: Prevederile Hotararii 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
* Candidatii vor avea in vedere forma in vigoare a actelor normative la data publicarii anuntului referitor la concursul/examenul de recrutare.
ATRIBUTIILE POSTULUI
1. Participa la intocmirea programului de achizitii publice tinand cont de necesitatile obiective transmise de celelalte directii din cadrul Consiliului Concurentei si urmareste incadrarea in resursele bugetare alocate;
2. Estimeaza valorile contractelor si intocmeste referatele si notele justificative de alegere a procedurilor de achizitie publica pentru achizitiile de care este responsabil conform sarcinilor atribuite de seful ierarhic superior;
3. Intocmeste documentatiile de atribuire a contractelor de achizitii publica, si in colaborare cu directiile solicitante, caietul de sarcini si raspunde de procedura de achizitie pe care o are de realizat, pana la finalizarea acesteia;
4. Publica pe site-ul SEAP :
- anunturile/invitatiile de participare la procedurile de achizitii publice;
- documentatiile de atribuire si caietul de sarcini;
- raspunsurile la clarificarile referitoare la documentatiile de atribuire si caietele de sarcini solicitate de catre operatorii economici care si-au manifestat intentia de participare la procedurile respective;
- anunturile de atribuire a contractelor de achizitie publica.
5. In derularea procedurilor de achizitie publica, raspunde de respectarea legislatiei in vigoare care re-glementeaza aceasta activitate si a notificarilor primite de la A.N.A.P;
6. Este responsabil si asigura publicarea anunturilor de participare si/sau de atribuire in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, potrivit articolului 7 din Legea 98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare;
7. Este responsabil si asigura publicarea anunturilor de intentie in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, potrivit articolului 143 din Legea 98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare;
8. Este responsabil si verifica publicarea in TED (Tender Electronic Daily - Supliment la Jurnalul Ofici-al al UE) a anunturilor privind achizitiile publice;
9. Este responsabil si asigura intocmirea DUAE (documentului unic de achizitii european), acolo unde este responsabil de achizitie;
10. Utilizeaza actualizarile si informatiile introduse de catre ANAP in baza de date e-Certis (sistemul electronic implementat si administrat de Comisia Europeana cuprinzand informatii privind certificate si alte documente justificative solicitate in mod obisnuit de autoritatile contractante in cadrul procedurilor de atribuire);
11. Asigura traducerea din limba engleza, la nivelul Directiei Achizitii si Administrare Resurse, a docu-mentatiilor tehnice precum si a specificatiilor tehnice, atunci cand situatia o impune;
12. Participa, in functie de solicitari, la realizarea achizitiilor si implementarea contractelor la nivelul in-stitutiei, finantate din fonduri europene;
13. Participa la nivel de executie, in cadrul grupurilor de lucru inter-institutionale, la solicitarea superio-rilor ierarhici;
14. Analizeaza din punct de vedere al afacerilor europene proiectele de acte normative care urmaresc armonizarea legislatiei nationale cu cea europeana din domeniul achizitiilor publice;
15. Participa, la solicitarea superiorilor ierarhici, la elaborarea raspunsurilor la solicitarile de informatii ale Comisiei Europene, precum si ale altor institutii ale Uniunii Europene, pentru achizitiile publice de-rulate la nivelul Consiliului Concurentei;
16. Participa la elaborarea punctelor de vedere ale Consiliului Concurentei in vederea transmiterii ras-punsurilor la solicitarile de informatii specifice domeniului de activitate al Directiei Achizitii si Adminis-trare Resurse;
17. Participa la toate instructajele de protectia muncii si PSI, actualizeaza, distribuie si pastreaza docu-mentele suport privind protectia muncii si PSI;
18. Intocmeste la timp rapoartele catre superiorul ierarhic cu privire la protectia muncii si PSI;
19. Raspunde de achizitionarea la timp a mijloacelor fixe, materialelor, serviciilor si lucrarilor, ce ii revin din programul achizitiilor publice din fonduri bugetare;
20. Intocmeste, pastreaza si finalizeaza contractele de achizitie publica de care este responsabil;
21. Verifica si acorda viza ,,bun de plata" pe facturile emise de operatorii economici, care privesc con-tractele/ comenzile aflate in executia sa;
22. Are obligatia de a preda pana cel tarziu in data de 5 (cinci) a fiecarei luni, la persoana responsabila din Directia Achizitii si Administrarea Resurselor, deschiderea pentru platile care urmeaza a fi efectuate in luna respectiva, pentru contractele aflate in derulare (de care raspunde) si pentru achizitiile care ur-meaza sa le efectueze in luna respectiva;
23. Face propuneri privind actualizarea programului de achizitii in functie de necesitatile si posibilitatile aparute;
24. Realizeaza rapoarte de analiza a contractelor aflate in derulare si a achizitiilor efectuate pentru pro-iectele directiilor solicitante in vederea verificarii executiei bugetare pe proiecte;
25. Intocmeste lunar sau la termenele stabilite, toate documentele centralizatoare solicitate de conduca-torul ierarhic superior;
26. Comunica lunar, sau la termenele stabilite, in scris, conducatorului ierarhic superior, stadiul lucrari-lor primite spre executie si raspunde de respectarea termenelor de executare a lucrarilor in cadrul pro-gramului de lucru, in stricta concordanta cu prevederile legale in vigoare;
27. Raspunde de intocmirea, pastrarea si finalizarea dosarelor de achizitii publice aflate in executia sa;
28. Colaboreaza cu directiile de specialitate in vederea derularii in bune conditii a contractelor de care raspunde;
29. Participa la intalnirile/sedintele organizate la nivelul institutiei, care implica responsabilitatile sale.
30. Inscrie lunar codurile CPV in centralizatorul de coduri pentru achizitiile primite spre executare si le prezinta conducatorului ierarhic superior;
31. Este membru in comisiile de evaluare a ofertelor in vederea atribuiri contractelor de achizitie publi-ca, acolo unde este responsabil de achizitie, si de asemenea membru acolo unde se dispune in conformi-tate cu prevederile legale;
32. Face parte din comisiile de receptie a bunurilor, lucrarilor si serviciilor acolo unde se dispune;
33. Solicita note de fundamentare, directiilor sau inspectoratelor teritoriale in scopul justificarii oportu-nitatii si respectarii principiului utilizarii eficiente a fondurilor publice pentru orice referat de necesitate primit spre analizare si avizare;
34. Raspunde de asigurarea necesarului de furnituri de birou, articole de papetarie, accesorii de birou, registre, suporturi de memorie pentru sediul central si inspectoratele de concurenta , prin aplicarea pro-cedurilor de atribuire a contractelor;
35. Intocmeste documentatii si specificatii tehnice in conformitate cu necesitatile institutiei, in limitele competentelor profesionale;
36. Intocmeste la timp rapoartele scrise si prezinta rapoarte verbale permanente catre superiorul ierarhic cu privire la lucrarile repartizate;
37. Preda la compartimentul arhiva toate documentele, conform prevederilor legale in vigoare;
38. Formularea de propuneri de imbunatatire a activitatii directiei pe domeniul in care activeaza;
39. Inlocuieste si este inlocuit pe perioada concediului de dl. Ciprian Iordache, Consilier in cadrul Di-rectiei Achizitii si Administrarea Resurselor.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.