Consilier S I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Consilier S I - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Muzeul Judetean de Istorie Brasov Expira in 2025-01-17
Locatie
Brasov
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
Muzeul Judetean de Istorie Brasov, cu sediul in Brasov, Str. Nicolae Balcescu nr.67, organizeaza in perioada 14.01-17.01.2025, concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie vacanta:
- Consilier S I in cadrul Compartimentului Financiar Contabil.
I. Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente, conform art. 35 din HG nr.1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflat in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului, solicitate;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i) curriculum vitae, model comun european.
Actele prevazute vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
II. Locul de depunere a dosarelor de concurs: Muzeul Judetean de Istorie Brasov, Str. Nicolae Balcescu nr. 67, Compartimentul Secretariat - Resurse Umane, pana la data de 09.01.2025, ora 15, zilnic intre orele 12-15.
Persoana de contact: Bangala Denisa.
III. Conditii generale de participare la concurs, conform art.15, HG 1336/2022:
- are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
- cunoaste limba romana, scris si vorbit;
- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
- are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
- indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
- nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
IV. Conditii specifice de participare la concurs:
* Studii universitare economice absolvite cu diploma de licenta.
* Experienta in domeniul contabilitatii institutiilor publice: minim 3 ani
* Vechimea in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului: minim 6 ani si 6 luni
* Cunostinte despre legislatia specifica locului de munca;
* Abilitati de operare Microsoft Office (Excel si Word), si utilizare e -mail.
V.TEMATICA
1. Finantarea institutiilor publice. Cadru general, principiile si procedurile privind formarea, administrarea, angajarea si utilizarea fondurilor publice. Particularitati ale finantarii insititutiilor publice de cultura.
2. Bugetul de venituri si cheltuieli si executia bugetara la institutiile publice de cultura.
3. Principiile de baza ale elaborarii si executiei bugetului, etapele elaborarii, mecanismul aprobarii bugetului in institutiile publice finantate din bugetul local, executia bugetara. Clasificatia bugetara.
4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice. Organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale.
5. Contabilitatea institutiilor publice. Principii de baza ale contabilitatii, particularitati privind organizarea contabilitatii la institutiile publice, reglementari contabile specifice.
6. Modalitati de organizare a activitatii financiar contabile in institutiile publice de cultura.
7. Inventarierea patrimoniului. Cadrul legal, inregistrarea, scoaterea din functiune, valorificarea, declasarea si casarea bunurilor; Achizitii publice. Cadru general, procedurile pentru atribuirea contractului de achizitie publica, dosarul achizitiei publice. Modalitati de achizitie publica: cererea de oferta, licitatia publica;
8. Gestionarea si constituirea bazelor de date.
9. Implementarea sistemului national de raportare - FOREXEBUG. Reguli privind inregistrarea, modificarea si revocarea accesului la functionalitatile sistemului national de raportare - Forexebug prin ,,Punctul Unic de Acces" al entitatilor.
VI.BIBLIOGRAFIE concurs pentru ocuparea postului de executie Consilier I
1. Legea 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia.
4. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
5. OG nr. 119/1999 privind auditul intern si controlul financiar-preventiv, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. HGR nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
8. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. OG nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu completarile si modificarile ulterioare;
10. HGR nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe, cu completarile si modificarile ulterioare;
11. Ordin 1954/2005 - pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice;
12. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
13. Ordin nr. 2011/2013 pentru modificarea formularului ,,Cerere pentru deschiderea de credite bugetare";
14. Ordin MFP nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug cu modificarile si completarile ulterioare;
15. Ordin nr. 2634/2015 privind documentele financiar - contabile.
16. Ordin 2035/2000 pentru aprobarea Normelor metodologice privind evidenta, gestiunea si inventarierea bunurilor culturale detinute de muzee, colectii publice, case memoriale, centre de cultura si alte unitati de profil
VII. Calendarul de desfasurare a concursului:
1 Primirea dosarelor de concurs la sediul MJI Brasov 17.12.2024-09.01.2025in intervalul orar 12,00 - 15,00
2 Selectia dosarelor de concurs 10.01.2025
3 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor de concurs. 10.01.2025pana la ora 16.00 Cu mentiunea ,,admis" sau ,,respins".
4 Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul selectiei dosarelor pana la data de 13.01.2025, ora 10,00
5 Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs 13.01.2025 -pana la ora 16.00
6 Desfasurarea probei scrise 14.01.2025incepand cu ora 10.00 sediul Muzeului Judetean de Istorie Brasov, Str. Nicolae Balcescu nr. 67.
7 Comunicarea rezultatelor probei scrise 15.01.2025pana la ora 16.00
8 Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul probei scrise pana la data de 16.01.2025, ora 10.00
9 Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa 16.01.2025pana la ora 16.00
10 Sustinerea interviului 17.01.2025incepand cu ora 10.00 sediul Muzeului Judetean de Istorie Brasov, Str. Nicolae Balcescu nr. 67.
11 Comunicarea rezultatelor la interviu. 17.01.2025pana la ora 16.00
12 Depunerea contestatiilor cu privire la rezultatul interviului pana la data de 20.01.2025, ora 10.00
13 Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la interviu 20.01.2025pana la ora 16.00
14 Comunicarea rezultatelor finale ale concursului 21.01.2025pana la ora 16.00
Rezultatul selectiei dosarelor, ale probelor de concurs, precum si ale solutionarii contestatiilor se afiseaza la sediul Muzeului Judetean de Istorie Brasov, Str. Nicolae Balcescu nr. 67 si pe pagina de internet.
NOTE:
* Intrarea candidatilor in sala de concurs se va face cu 15 de minute inainte de inceperea probei scrise.
* Inainte de inceperea probei scrise se face apelul nominal al candidatilor, in vederea indeplinirii formalitatilor prealabile, respectiv verificarea identitatii. Verificarea identitatii candidatilor se face pe baza cartii de identitate sau a oricarui alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate. Candidatii care nu sunt prezenti la efectuarea apelului nominal ori care nu fac dovada identitatii prin prezentarea cartii de identitate sau a oricarui alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate, se considera absenti, respectiv respinsi.
* Dupa verificarea identitatii candidatilor, iesirea din sala a acestora atrage eliminarea din concurs, cu exceptia situatiilor de urgenta in care acestia sunt insotiti de unul dintre membrii comisiei de concurs sau de catre secretarul comisiei de concurs.
* In sala in care are loc concursul, pe toata perioada derularii acestuia, inclusiv a formalitatilor prealabile si a celor ulterioare finalizarii probei, candidatilor nu le este permisa detinerea sau folosirea vreunei surse de informare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanta.
* Timpul acordat pentru proba scrisa este de maxim 2 ore.
* Subiectele pentru proba scrisa se stabilesc pe baza bibliografiei de concurs, astfel incat sa reflecte capacitatea de analiza si sinteza a candidatilor, in concordanta cu nivelul si specificul postului pentru care se organizeaza concursul.
* Fiecare proba a concursului va fi notata cu 0-100 puncte de catre fiecare membru al comisiei de concurs
* Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta (cei care au obtinut minim 50 de puncte la proba respectiva).
* Eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor de concurs si dupa fiecare proba in parte. Rezultatul final al concursului nu se contesta.
* In cadrul interviului se testeaza: abilitati si cunostinte impuse de functie; capacitatea de analiza si sinteza; initiativa si creativitate; aptitudinile si motivatia candidatilor. Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa intrebari candidatilor.
* Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare, dupa caz.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.