Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
A

Consilier service caroserie - Sect. 2

Companie Verificata

Adaugat: 5 zile în urmă

Aplica pe
Companie:
AUTO ITALIA IMPEX S.R.L.
Functia Jobului:
Inginerie & tehnologie
Industrie:
Industria Auto
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Candidatul ideal

Educatie si expunere:

  • Studii universitare (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere poate fi un avantaj), cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara.
  • Fluenta in exprimarea in limba engleza si/sau italiana;
  • Cunostinte de operare pe calculator;
  • Permis de conducere categ. B.


Cunostinte, abilitati specifice:

  • Cunostiinte utilizare Automaster
  • Cunostiinte utilizare platforme asiguratori
  • Normative constructor
  • Initiativa
  • Abilitati de comunicare/ negociere
  • Atitudine/ Tinuta
  • Orientare catre atingerea obiectivelor
  • Organizare
  • Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
  • Empatie
  • Spirit de echipa
  • Cunoasterea produsului si a pietei auto
  • Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.


Cunostinte, abilitati generale:

  • Atitudine/ Tinuta
  • Orientare catre atingerea obiectivelor
  • Organizare
  • Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
  • Empatie
  • Spirit de echipa
  • Cunoasterea produsului si a pietei auto
  • Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

Descrierea jobului

  • Consulta si pregateste programarile stabilite;
  • Se ocupa de eventualele reconstatari necesare si programeaza masina in service dupa ce se asigura ca toate piesele necesare sunt disponibile in stoc (rezervate fiind in comanda de lucru);
  • In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesare realizarii lucrarilor ;
  • Verifica soldul clientilor programati;
  • Identifica clientul si autovehiculul in baza de date, se asigura de exactitatea informatiilor si le corecteaza, daca este necesar ;
  • Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
  • Identifica modul de decontare a interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
  • Pentru cazurile cand interventiile vor fi platite de asigurator, se asigura de conformitatea dosarului client, necesar efectuarii reparatiilor cat si decontarii acestora ;
  • Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
  • Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
  • Verifica in sistemul Constructorului, incadrarea in plaja acoperita de Campaniile de Service, si daca este cazul, deschide un Contract de Reparatie pentru realizarea acesteia ;
  • Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
  • Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
  • In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului prestatii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
  • Monteaza, in prezenta clientului, foliile de proctetie (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
  • Informeaza clientul asupra interventiilor care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului
  • Efectueaza impreuna cu clientul proba de drum, daca este necesar, pentru confirmarea solicitarii ;
  • Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului (in cazul in care reparatia nu este acoperita de asigurator);
  • Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Atelier si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de finalizarea lucrarii ;
  • Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire,
  • Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
  • Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.
  • Indrumarea clientilor catre completarea formularelor de satisfactie MyVoice
  • Relationarea cu agentii asiguratorilor in vederea obtinerii a cat mai multe dosera de dauna spre solutionare

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Consilier service caroserie - Sect. 2
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.