Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
L

Consilier Supply Chain Suceava

Companie Verificata

Adaugat: 2 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
LEROY MERLIN ROMANIA SRL
Functia Jobului:
Administratie, personal administrativ
Locatie & Tipul Jobului:
Suceava | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Candidatul ideal

#CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:

? Ești mai mereu plin de energie și îți place să fii în mijlocul acțiunii?

? Ți-ar plăcea și să ai în grijă marfa pentru magazin, aranjarea depozitului, echipamentele din dotare sau participarea la inventare?

Dacă ai răspuns cu ”Da!”, înseamnă că ai ajuns în locul potrivit, la momentul potrivit. Ne căutăm un coleg fain, care să completeze super echipa noastră.

Alături de noi, te vei simți în mijlocul unei familii în care respectul, cinstea, generozitatea, simplitatea, performanța, exemplaritate și coerența sunt modul în care ne raportăm unii la alții și la tot ce facem în fiecare zi.

Cum ești:

  • Orientat către clienți – vii în întâmpinarea clientului cu politețe și bunăvoință ori de câte ori are nevoie de ajutorul tău
  • Bun comunicator – captezi atenția interlocutorului prin mesaje clare, ușor de înțeles și adaptate nevoilor acestuia; ești concis și amabil;
  • Responsabil – dai dovadă de perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice sarcină de lucru, fiind atent la detalii și orientat către găsirea soluțiilor
  • Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat;
  • Cu spirit de echipă – știi cum să comunici cu oamenii, te pricepi să lucrezi împreună cu ei și ești de obicei primul care întinde o mână de ajutor și întreține atmosfera pozitivă din echipă.
  • Adaptabil – atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru;
  • Curios – mai ales în legătură cu oamenii, dar și cu produsele și cu noile tehnologii
  • Cu abilități digitale - utilizezi cu ușurința instrumente și aplicații informatice (exemplu: smartphone, aplicații social media, aplicații microsoft /google etc.)

Ce vei face:

  • Realizezi descărcarea și manipularea mărfurilor în condițiile corespunzătoare;
  • Recepționezi cantitativ și calitativ produsele ce vor intra în stocul magazinului, în rezervă și pe suprafața de vânzare
  • Respecți condiţiile şi standardele de depozitare în deplină siguranță;
  • Pregătești și recepționezi produsele aferente comenzilor din magazin și online ce urmează a fi livrate clienților sau ridicate de către aceștia de la magazin
  • Recepționezi produsele în rezerva magazinului și le transferi pe suprafața de vânzare conform proceselor interne prestabilite
  • Menții legătura cu colegii, clienții și colaboratorii în permanență pentru a asigura un flux optim al proceselor și disponibilitatea produselor pentru aceștia;
  • Întâmpini clienții, îi consiliezi și îi ghidezi de fiecare dată când este necesar;
  • Soluționezi situațiile apărute în relația cu clienții;
  • Coordonezi și participi la încărcarea produselor în autovehiculele clienților și partenerilor Livrare
  • Tratezi selectiv deșeurile și menții spațiie curate și organizate.

Ce vei găsi la noi:

  • O echipă unită și diversă, pregătită să te primească și să îți ghideze cu grijă și răbdare primii pași în companie, către autonomie;
  • Un mediu de lucru sănătos atât prin modul de lucru, cât și prin asigurarea de sănătate Regina Maria de care beneficiază toți colegii;
  • Ocazia de a fi parte dintr-o strategie cu sens, de a fi util dincolo de limitele personale sau ale companiei, de a avea un impact pozitiv asupra comunităților, asupra mediului care ne găzduiește;
  • Susținerea de a te dezvolta constant atât prin cursuri de specialitate sau abonament la librăria Bookster, cât și prin acompaniere managerială axată pe susținere și formare;
  • Recunoașterea implicării pe termen lung prin zile libere pentru vechimea în companie sau programe interne de recompensare pentru recomandarea de noi colegi;
  • Siguranța unui loc de muncă care respectă echilibrul dintre viața personală și cea profesională:
    • flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru;
    • card pentru tichete de masă;
    • zi liberă plătită pentru ziua de naștere;
    • suport pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces);
    • recuperarea zilelor libere naționale dacă acestea se suprapun cu weekendul.

Care este următorul pas:

Hai să ne cunoaștem! #CarieraTa începe cu oamenii potriviți care să înțeleagă ceea ce ești tu și contează cel mai mult pentru tine. Suntem onești și prietenoși, așa că îndrăznește să fii autentic alături de noi!

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Consilier Supply Chain Suceava
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.