Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

consilier treapta II – Serviciul Buget Contabilitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului :
Hunedoara | Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere :





Primaria Municipiului Lupeni, judetul Hunedoara Expira in 2025-01-14

Locatie
Hunedoara

Nivel
Functii de executie

Tip
Permanent

Angajator
Primarii

Categorie


Functie contractualaAnunt



Primaria Municipiului Lupeni organizeaza, conform Hotararii 1336/2022, in perioada 20.12.2024 - 27.01.2025, concurs pentru ocuparea unui post vacant contractual:


1. Consilier II in cadrul Serviciului Buget Contabilitate- un post pe o perioada nedeterminata;


- probele si calendarul concursului:

- selectie dosare - termen depunere dosare - 20.12.2024 - 14.01.2025, ora 1500

- proba scrisa - 22.01.2025, ora 1000

- interviu - 27.01.2025, ora 1000


Cerintele de ocupare a functiilor contractuale de executie vacante si conditiile de participare la concurs sunt urmatoarele:

* cerinte generale si specifice:

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art. 15 din H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, precum si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a)are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c)are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e)indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g)nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h)nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).

* cerinte specifice:

1. Consilier II in cadrul Serviciului Buget Contabilitate

- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic;

- vechime in specialitatea studiilor - minim 5 ani;

In termen de maximum doua zile lucratoare de la data expirarii termenului de depunere a dosarelor, comisia de concurs va selecta dosarele de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare. Rezultatele selectarii dosarelor de inscriere se afiseaza la sediul Primariei Lupeni in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de selectie a dosarelor.

Dupa afisarea rezultatelor obtinute la selectia dosarelor, proba scrisa si interviu, candidatii nemultumiti pot depune contestatie in termen de cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului.

Notarea probei scrise si a interviului se face in termen de maximum o zi lucratoare de la finalizarea fiecarei probe.

In cazul depunerii de contestatii, comisia de solutionare a contestatiilor va analiza dosarele, lucrarile scrise sau consemnarea raspunsurilor la interviu in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor. Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse se face prin afisare la sediul Primariei Municipiului Lupeni imediat dupa solutionarea contestatiilor.

Rezultatele finale se afiseaza la sediul Primariei Municipiului Lupeni in termen de maximum o zi lucratoare de la expirarea termenului de solutionare a contestatiilor la interviu, prin specificarea punctajului final al fiecarui candidat si a mentiunii "admis" sau "respins".

Candidatul nemultumit de modul de solutionare a contestatiei se poate adresa instantei de contencios administrativ, in conditiile legii.


Bibliografia: Consilier II in cadrul Serviciului Buget Contabilitate


1. Legea 82/1991 - a contabilitatii cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

2. Ordonanta Guvernului nr.119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

3. Ordinul 845/2014 pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

4. Legea 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

5. Ordinul 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

6. Ordonanta de urgenta 198/2005 privind constituirea, alimentarea si utilizarea Fondului de intretinere, inlocuire si dezvoltare pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii serviciilor publice care beneficiaza de asistenta financiara nerambursabila din partea Uniunii Europene, cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

7. Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare, tematica integral;

8. Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ - cu modificarile si completarile ulterioare:

a) Partea VI - Titlul III - Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice,

Capitolul I - Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, art. 538-543.

Capitolul III - Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica, precum si raspunderea acestuia, art. 549-553.


Continutul dosarului de inscriere:

a)formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d)copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e)copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i)curriculum vitae, model comun european.


Actele de identitate si care atesta studiile se prezinta in copii insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre secretarul comisie de concurs.


Concursul va avea loc la sediul Primariei Municipiului Lupeni, din Lupeni, str. Revolutiei nr. 2, jud. Hunedoara.

Dosarele de inscriere la concurs se pot depune la - Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Tehnologia Informatiei, Asistenta Medicala pentru Invatamant din cadrul Primariei Lupeni. Relatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Resurse Umane din cadrul Primariei Municipiului Lupeni, tel. 0254/560680, tasta 4, e-mail: [email protected].








Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: consilier treapta II – Serviciul Buget Contabilitate - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.