Support IT Level 1 - Brasov
Adaugat: 1 săptămână în urmă
CGS Romania
Support IT Level 1 - Brasov
Adaugat: 1 săptămână în urmă
CGS Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Gestionarea incidentelor și cererilor:
Crearea și urmărirea ticketelor de suport în aplicația de ticketing.
Urmărirea incidentelor și cererilor până la rezolvarea completă, inclusiv escaladarea acestora la nivelele superioare de suport, dacă este necesar.
Furnizarea de soluții pentru incidentele legate de aplicații, telefonie fixă, telefoane mobile, softphone-uri și altele.
Înregistrarea detaliilor relevante ale fiecărui incident sau cerere, asigurându-se că toate informațiile sunt corecte și complete.
Suport utilizatori pentru echipamente și aplicații:
Instalarea și configurarea aplicațiilor pe stațiile de lucru și dispozitive mobile.
Configurarea aplicațiilor de email mobil, certificatele și alte setări legate de securitate.
Oferirea de suport pentru transferul datelor între telefoane mobile și pentru backup-ul acestora.
Suport pentru utilizatori în utilizarea softphone-urilor Mediatel și alte aplicații de telefonie, inclusiv instalare, depanare și actualizări.
Gestionarea conturilor utilizatorilor și a activelor IT în Active Directory (AD) și CMDB.
Comunicarea și notificările:
Gestionarea tuturor e-mailurilor trimise către adresa de suport IT și tratarea acestora conform procedurilor interne.
Pregătirea și trimiterea de e-mailuri pentru anunțarea incidentelor majore, mentenanței planificate și expirării certificatelor QES.
Comunicarea clară a informațiilor legate de evoluția incidentelor și a termenelor estimate de rezolvare (ETR).
Asigurarea calității și îmbunătățirea proceselor:
Monitorizarea calității incidentelor și cererilor rezolvate și deschise, asigurându-se că toate detaliile sunt corect înregistrate și respectă standardele de calitate.
Identificarea și raportarea problemelor recurente și actualizarea procedurilor interne pentru a reflecta cele mai bune practici și soluții eficiente.
Verificarea respectării termenelor de SLA și luarea măsurilor necesare pentru a corecta eventualele breșe.
Gestionarea vulnerabilităților și a activităților de mentenanță:
Investigarea și tratarea vulnerabilităților apărute pe echipamentele utilizatorilor (stații de lucru, laptopuri, tablete, telefoane mobile).
Participarea activă la operatiuni de mentenanță programate, asigurându-se că utilizatorii sunt informați corespunzător înainte și după realizarea acestora.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.