CONTABIL I din Financiar-Contabil/Structuri de sprijin decizional din U.M. 02003 Constanța - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
CONTABIL I din Financiar-Contabil/Structuri de sprijin decizional din U.M. 02003 Constanța - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Unitatea Militara 02003 Constanta Expira in 2024-12-20
Locatie
Constanta
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Unitati militare
Categorie
Functie contractualaAnunt
Concursul se organizeaza pentru postul de:
- CONTABIL I din Financiar-Contabil/Structuri de sprijin decizional din U.M. 02003 Constanta.
Numar posturi:1
Perioada: nedeterminata
Durata timpului de lucru:de 8 ore pe zi/ 40 de ore pe saptamana.
Documentele obligatorii solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:
- formular de inscriere la concurs (adresata comandantului U.M. 02003 - se completeaza odata cu depunerea dosarului);
- copia actului de identitate sau a altui document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
- copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022;
- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar (ori o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu cazierul judiciar in original, anterior datei de sustinere a probei scrise);
- adeverinta medicala (stampilata de unitatea emitenta) care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii;
- curriculum vitae, model comun european;
- acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate - se completeaza odata cu depunerea dosarului.
Copiile de pe actele prevazute mai sus precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale in vederea verificarii conformitatii cu acestea.
Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs este: 20.12.2024, ora 15.00.
Dosarele de concurs se depun la Punctul de control al sediului U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta, prin microstructura resurse umane in intervalul orar 08.00 - 15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 199 sau int.138.
Conditiile generale pentru ocuparea postului sunt:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) candidatul nu a fost condamnat definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) candidatul nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) candidatul sa aibe capacitate deplina de exercitiu.
Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:
a) Studii liceale absolvite cu diploma de bacalaureat;
b) Perfectionari (specializari): studii/cursuri in domeniul economic sau financiar-contabil;
c) Vechime in munca si specialitate: minim 3 ani si 6 luni in domeniul studiilor/cursurilor de specialitate solicitate;
d) Apt de munca;
e) Rezistenta la efort fizic si psihic;
f) Spirit de initiativa, capacitate de adaptare la specificul institutiei;
g) Abilitatea de comunicare, lucru in echipa, capacitate de analiza si de sinteza, rezistenta la stres, integritate morala, loialitate fata de institutie, respectarea restrictiilor impuse de specificul institutiei militare;
h) nu are antecedente penale care sa determine incompatibilitatea cu postul pentru care candideaza.
Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se afiseaza la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constantasi pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiuneaAnunturi, in data de 27.12.2024, pana la ora 15.00.
Eventuale contestatii privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta, in data de 30.12.2024, in intervalul orar 08.00-15.00;Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul solutionariicontestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs se afiseaza la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constantasi pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiuneaAnunturi, in data de 31.12.2024, pana la ora 15.00.
Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:
1. Proba scrisa: se desfasoara la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta, in data de 10.01.2025, incepand cu ora 10.00.
Rezultatul la proba scrisa se afiseaza la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constantasi pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiuneaAnunturi, in data de 13.01.2025, pana la ora 15.00.
Eventuale contestatii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta, in data de 14.01.2025, in intervalul orar 08.00-15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa se afiseaza la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constantasi pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 15.01.2025, pana la ora 15.00.
2. Interviul: se desfasoara la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta, in data de 16.01.2025, incepand cu ora 09.00.
Rezultatul la interviu se afiseaza la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constantasi pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 17.01.2025, pana la ora 15.00.
Eventuale contestatii privind rezultatul interviului se depun la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta, in data de 20.01.2025, in intervalul orar 08.00-15.00; Date contact: telefon 0241/646660, int. 182 sau int.199.
Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la interviu se afiseaza la sediul U.M. 02003 Constanta, str. Stefanita Voda nr. 17, localitatea Constantasi pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 21.01.2025 pana la ora 15.00.
Rezultatele finale ale concursului se afiseaza la sediul U.M. 02003, str. Stefanita Voda nr. 17, mun. Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 22.01.2025, pana la ora 15.00.
Tematica si bibliografia de concurs:
BIBLIOGRAFIE:
1. Legea contabilitatii nr. 82/1991 din 24 decembrie 1991 republicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 454 din 18.06.2008;
2. Legea nr. 500/2002 din 11 iulie 2002 privind finantele publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 597 din 13.08.2002;
3. Ordonanta nr. 81 din 28 august 2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimonial institutiilor publice;
4. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimonial institutiilor publice;
5. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
6. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentrua probarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
7. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicarea acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile;
9. Decretul nr. 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste.
NOTA: Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare, dupa caz.
TEMATICA:
1. Dispozitii generale prevazute in legea contabilitatii.
2. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice. Planul de conturi general pentru institutiile publice. Instructiuni de utilizare a conturilor contabile. Monografia privind inregistrarea in contabilitate a principalelor operatiuni.
3. Reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimonial institutiilor publice;
4. Norme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile (aspect generale, reconstituirea documentelor contabile sustrase sau distruse, pastrarea si arhivarea registrelor de contabilitate si a celorlalte documente finaciar-contabile, registrele de contabilitate, formele de inregistrare in contabilitate);
5. Dispozitii generale privind finantele publice. Principii, reguli, responsabilitati. Procesul bugetar. Finantele institutiilor publice;
6. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
7. Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
8. Regulamentul operatiunilor de casa.
NOTE:
1. Eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor de concurs si dupa fiecare proba in parte. Rezultatul final al concursului nu se contesta.
2. In cazul modificarii/abrogarii unor acte normative cu cel putin 30 zile inainte de data sustinerii examenului, se considera incluse in tematica actele normative modificatoare/inlocuitoare.
3. Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare si/sau sub forma republicata.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.