Contabil
Adaugat: 4 zile în urmă
APS Romania
Contabil
Adaugat: 4 zile în urmă
APS Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Scurta descriere a companiei
Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.
APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.
APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.
www.aps-ro.ro
Cerinte
• Absolvent de studii superioare de specialitate (profil finanțe-contabilitate);
• Experiență în domeniul financiar-contabil (minim 2 ani);
• Cunostințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;
• Cunoștințe foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel).
• Cunoştinţe bune de Limba Engleză (scris/ vorbit nivel mediu);
• Capacitatea de a lucra individual dar și în echipă;
• Spirit de observație și atenție la detalii;
• Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare;
Responsabilitati
• Înregistrarea corecta și la timp, verificarea tututror operațiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor pe centrele de cost stabilite;
• Participarea activa la întocmirea în termenele legale a declarațiilor și raportărilor fiscale, inclusiv a situațiilor financiare semestriale și anuale;
• Întocmirea periodica (lunar, semestrial și anual) a declarațiile solicitate de Institutul de Statistică;
• Participarea la pregatirea închiderii lunare și furnizarea informațiilor necesare pentru rapoartele către Grup, conform reglementărilor interne specifice;
• Propunerea de solutii și participarea activa la întocmirea procedurilor de lucru pentru eficientizarea activității departamentului;
• Efectuarea reconcilierilor de solduri;
• Alte responsabilităţi şi sarcini din profilul de activitate al departamentului, care sunt alocate/trasate de către managerul direct, conform competenţelor;
Beneficii
Bonus anual
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Abonament medical
Training-uri
Cursuri
Decontarea transportului
Zile libere suplimentare
Program de lucru flexibil
Teambuilding-uri / excursii
Petreceri/evenimente companie
Laptop
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.