CONTABIL
Adaugat: 2 luni în urmă
MR Executive Recruitment
CONTABIL
Adaugat: 2 luni în urmă
MR Executive Recruitment
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Cerinte
- Absolvent de studii superioare economice;
- Experiență în domeniul contabil de minimum 2 ani cuprinzând o gamă largă de aspecte ale activității financiar-contabile;
- Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel avansat;
- Cunoștințe la nivel mediu de limbă Engleză sau Franceză reprezinta un plus;
- Abilități de comunicare și relaționare;
- Integritate, păstrarea confidențialității;
- Spirit de inițiativă și deschidere către nou;
- Persoană organizată, capacitate de analiză, sinteză și structurare;
- Ușurință în stabilirea relațiilor interpersonale
Responsabilitati
- Primirea, verificarea conformității, înregistrarea facturilor primite de la furnizori conform prevederilor legale în vigoare;
- Înregistrarea deconturilor de cheltuieli și a facturilor de cheltuieli generale pe centre de cost prestabilite, alocarea costurilor pe centrele de cost prestabilite, contabilizarea ajustarilor de cheltuieli pe centre de cost prestabilite;
- Analizarea și înregistrarea estimarilor de cheltuieli pentru centrele de cost prestabilite, în baza informațiilor primite de la celelalte departamente;
- Reconcilierea și identificarea înregistrărilor din registrul de casă al centrelor de cost alocate cu cele din softul de contabilitate;
- Întocmirea înregistrărilor extraselor bancare curente, verificarea registrului de banca, verificarea reconcilierilor bancare automate, întocmirea de situații punctuale solicitate pe disponibilități;
- Emiterea facturilor către clienți în sistemul contabil, conform prevederilor contractuale, și comunicarea cu clienții în vederea recepționării acestora;
- Intocmirea si verificarea periodica a preliminarilor de costuri în evidenta contabila pe centrele de cost predefinite;
- Reconcilierea fișelor de cont din aria de responsabilitate;
- Comunicarea cu celelalte departamente din companie pentru derularea diverselor proiecte transversale;
- Întocmire diverse rapoarte solicitate de către manager;
- Implicare în procesul de implementare și ameliorare a sistemelor contabile în conformitate cu cerințele legale, precum și cele ale grupului din care face parte compania;
- Implicare în procesul anual de inventariere în vederea asigurarii riguroase a acesteia, conform prevederilor legale;
- Participare la auditul statutar și cel de grup;
- Arhivarea documentelor contabile din aria de responsabilitate
Alte informatii
- pachet salariat atractiv;
- tichete de masa de 40 lei/zi;
- asigurare medicala;
- bonusuri de performanta;
- Bookster
- regim de lucru hybrid.
Beneficii
Bonus de performanta
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Abonament medical
Training-uri
Abonament Bookster
Zile libere suplimentare
Laptop
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.