Contabil Sef Adjunct
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Progress Consulting SA
Contabil Sef Adjunct
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Progress Consulting SA
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilități:
Coordonează activitatea departamentului de contabilitate/a subordonaților direcți, asigurând
conformitate cu reglementările în vigoare;
Calculează impozitele, TVA-ul, întocmește balanțe lunare;
Întocmește/depune online la termen bilanțul contabil anual;
Întocmește/depune la termen declarațiile fiscale fiscale lunare, trimestriale si anuale: D300,
D394, D390, D100, D101; D406; D112;
Verifică subordonații direcți în activitatea de operare Registru Mijloace Fixe, Registru Jurnal,
Registru Inventar, Registru de evidență fiscală;
Generează codul UIT în sistemul RO-eTransport;
Verifică întocmirea/înregistrarea notelor contabile închidere lună: amortizare, reevaluare conturi
valută, întreținere situație analitică și descărcare a cheltuielilor înregistrate în avans, reclasificarea
cheltuieli nedeductibile;
Asigură și răspunde de îndeplinirea la termen a obligațiilor societății față de bugetul statului și
terți în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare.
Beneficii:
Pachet salarial începând cu 8.000 lei Net/lună;
Tichete de masă de aproximativ 800 lei net pe lună;
Contract individual de muncă pe o perioadă nedeterminată în cadrul companiei noastre;
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.