Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

CONTABIL SEF GR. II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Constanta | Program Full Time
Descriere:

U.M.02049 CONSTANTA Expira in 2024-10-31
Locatie
Constanta

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Unitati militare

Categorie


Functie contractuala
Anunt



ANUNT

Centrul 338 Mentenanta Tehnica Navala, din Ministerul Apararii Nationale organizeaza concurs de ocupare a postului vacant de conducere de personal civil contractual pe perioada nedeterminata de Contabil-Sef Gr.II in cadrul microstructurii Financiar-Contabil din Structuri de sprijin decizional


Concursul se organizeaza pentru postul vacant de conducere de Contabil-Sef Gr.II in cadrul microstrcturii Financiar-Contabil din Struturi de sprijin decizional al Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala.

Perioada: nedeterminata

Durata timpului de munca este de 8 ore pe zi si de 40 de ore pe saptamana.

Documentele obligatorii pentru constituirea dosarului de concurs sunt urmatoarele:

- formular de inscriere la concurs;

- copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

- copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

- copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia public (insotite de suplimentele aferente, dupa caz);

- copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului. Modelul orientativ al adeverintei este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. 1336/28.10.2022.

- certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

- adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului. Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.

- curriculum vitae, model comun european.

- certificat de atestare in sistemul european de conturi (S.E.C.);

- acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate - se completeaza odata cu depunerea dosarului.


Copiile de pe actele prevazute mai sus precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale in vederea verificarii conformitatii cu acestea.


Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs este: 31.10.2024, ora 15.00.

Dosarele de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, la compartimentul resurse umane, persoana de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, secretar, telefon 0241 / 667.985 int. 105.


Conditiile generale pentru ocuparea postului sunt:

- detinerea cetateniei romane sau cetateniei unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

- cunoasterea limbii romane, scris si vorbit;

- are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

- detinerea unei stari de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

- indeplinirea conditiilor de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, a altor conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

- candidatul sa nu fi fost condamnat/a definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

- candidatul sa nu execute o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;


Conditiile specifice necesare pentru ocuparea postului sunt:


1. Sa fie absolvent/a de studii universitare in domeniul economic cu diploma de licenta;

2. Sa detina certificat valabil de atestare a cunostintelor dobandite in Sistemul European de Conturi;

3. Deprinderi de utilizare Microsoft Office - nivel foarte bun;

4. Nivelul de acces la informatii clasificate este ,,SECRET", fiind necesar acordul scris al persoanei care doreste sa candideze privind verificarea in vederea obtinerii autorizatiei de acces la informatii clasificate, in situatia in care va fi declarata ,,admisa";

5. Vechime in munca si in specialitatea studiilor: 8 ani.

6. Atentie la detalii, capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si a locului de munca, capacitate de a se concentra pentru realizarea mai multor sarcinilor in acelasi timp, de a respecta termenele limita, responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate.

Rezultatul selectiei dosarelor de concurs se afiseaza in data de 05.11.2024 / 15.00 la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi.

Eventuale contestatii privind rezultatul selectiei dosarelor de concurs se depun la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, in data de 06.11.2024, pana la ora 15.00; persoana de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, secretar, telefon 0241 / 667.985 int. 105.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la selectia dosarelor de concurs se afiseaza la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24 si pe pagina de internet Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, sectiunea anunturi in data de 07.11.2024/ 15.00.

Tipul probelor de concurs, locul, data si ora desfasurarii acestora:


1. Proba scrisa (test grila): se desfasoara la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta, in data de 08.11.2024, ora 10.00;

Rezultatul la proba scrisa se afiseaza in data de 11.11.2024, ora 15.00, la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi;

Eventuale contestatii privind rezultatul probei scrise se depun la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta, in data de 12.11.2024, pana la ora 15.00; persoana de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, secretar, telefon 0241 / 667.985 int. 105.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la proba scrisa se afiseaza la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi, in data de 13.11.2024, de la ora 13.00 pana la ora 15.00.

2. Interviul: se desfasoara la sediul 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta, in data de 14.11.2024, ora 10.00.

Rezultatul la interviu se afiseaza in data de 15.11.2024, ora 15.00, la sediul 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi.

Eventuale contestatii privind rezultatul interviului se depun la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta, in data de 18.11.2024, pana la ora 15.00; persoana de contact: Pcc BUREAC Vali-Elena, secretar, telefon 0241 / 667.985 int. 105.

Rezultatul solutionarii contestatiilor cu privire la interviu se afiseaza la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi in data de 19.11.2024, de la ora 13.00 pana la ora 15.00.

Rezultatele finale ale concursului se afiseaza la sediul Centrului 338 Mentenanta Tehnica Navala, str. Prelungirea Tulcei nr. 22-24, localitatea Constanta si pe pagina de internet a Fortelor Navale, www.navy.ro, sectiunea Anunturi in data de 20.11.2024, ora 15.00.


Tematica si bibliografia de concurs:


TEMATICA DE CONCURS

1. Finantarea institutiilor publice. Principii, reguli si responsabilitati. Procesul bugetar. Executia bugetara.

2. Salarizare. Modul de stabilire a drepturilor salariale cuvenite cadrelor militare si personalului civil

3. Pensiile de stat. Dispozitii generale, definitii ale termenilor comuni, principii de baza.

4. Fiscalitate. Definitii ale termenilor comuni, principii generale, impozitul pe venit, contributii sociale, declaratii obligatorii.

5. Conditiile si modul de acordare a concediilor si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate si pentru cresterea copilului.

6. Organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice. Registrele de contabilitate. Contabilitatea Trezoreriei Statului si a institutiei publice. Planul de conturi general pentru institutiile publice.

7. Reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice;

8. Norme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile (aspecte generale, reconstituirea documentelor contabile sustrase sau distruse, pastrarea si arhivarea documentelor financiar-contabile).

9. Organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

10. Contabilitatea generala: inregistrarea sistematica si cronologica, publicarea si pastrarea informatiilor

11. Organizarea si exercitarea controlului financiar preventiv propriu;

12. Constituirea de garantii, raspunderea gestionarilor, predarea-primirea gestiunilor si gestionarea bunurilor

13. Modul de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug


BIBLIOGRAFIA DE CONCURS


1. Legea nr. 500 din 11 iulie 2002 privind finantele publice, publicata in M.Of. nr. 597/13.08.2002;

2. Legea contabilitatii nr. 82 din 24 decembrie 1991, republicata, publicata in M.Of. nr. 454/18.06.2008;

3. Legea cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, publicata in M.Of. nr. 492/28.06.2017;

4. Legea nr. 223 din 24 iulie 2015 privind pensiile militare de stat, publicata in M.Of. nr. 556/27.07.2015;


5. Legea nr. 360 din 29 noiembrie 2023 privind sistemul public de pensii, publicata in M.Of. nr. 1089 din 4 decembrie 2023;

6. Legea nr. 227 din 10 septembrie 2015 privind Codul Fiscal, publicat in M.Of. nr. 668/10.09.2015;

7. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.Of. nr. 37/23.01.2003;

8. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111 din 08 decembrie 2010, privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor, publicata in M.Of. nr. 830/10.12.2010;

9. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 158 din 08 decembrie 2010, privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, publicata in M.Of. nr. 1074/29.11.2005;

10. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2634 din 9 decembrie 2015 privind documentele financiar-contabile, publicat in M.Of. nr. 910/09.12.2015;

11. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917 din 12 decembrie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia publicat in M.Of. nr. 1186/29.12.2005;

12. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2021 din 17 decembrie 2013, pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice; Planul de conturi pentru institutii publice si Instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1917 din 12.12.2005, publicat in M.Of. nr. 831/24.12.2013;

13. Legea nr. 15 din 24 martie 1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 80/29.03.1994;

14. Ordonanta nr. 81 din 28 august 2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 624/31.08.2003 ;

15. Hotararea Guvernului Romaniei nr. 909 din 29 decembrie 1997 pentru aprobarea Legii nr. 15 din 24 martie 1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale;

16. Hotararea Guvernului nr. 2139 din 30 noiembrie 2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 46/13.05.2005;

17. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 3471 din 25 noiembrie 2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor public, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 835/11.12.2008;

18. Ordonanta Guvernului nr. 119 din 31 august 1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv propriu, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 799/12.11.2003;

19. Ordinul Ministerului Finatelor Publice nr. 923 din 11 iulie 2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 28 din 15.01.2016;

20. Ordinul ministrului finantelor publice nr. 2861 din 9 octombrie 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 704 din 20.10.2009;

21. Legea nr. 22 din 18 noiembrie 1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor materiale, publicata in Buletinul Oficial nr. 132/18.11.1969;

22. Ordinul Ministerului finatelor Publice nr. 517 din 13 aprilie 2016 pentru aprobareav procedurii aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 307 din 21.04.2016;

23. Ordonanta Guvernului nr. 121 din 28 august 1998 privind raspunderea materiala a militarilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 328 din 29.08.1998.


NOTE:

1. Eventualele contestatii se pot depune dupa selectia dosarelor de concurs si dupa fiecare proba in parte. Rezultatul final al concursului nu se contesta.

2. Prevederile actelor normative cuprinse in bibliografie se studiaza cu modificarile si completarile ulterioare si/sau sub forma republicata.

3. Ziua de 25 octombrie este zi libera pentru Ziua Armatei Romaniei.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: CONTABIL SEF GR. II - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.