Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
P

Contabil şef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 6 zile în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului:
Alte functii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Descriere:

Liceul Teoretic "Alexandru Ioan Cuza" Expira in 2024-12-10
Locatie
Bucuresti

Nivel
Functii de conducere

Tip
Permanent

Angajator
Institutii locale

Categorie


Functie contractuala
Anunt



Denumirea postului: CONTABIL SEF post vacant, pe perioada nedeterminata

A.)

1. Nivelul postului: executie;

2. Denumirea postului: CONTABIL SEF, 1 post vacant, pe perioada nedeterminata

3. Gradul/Treapta profesional/profesionala; (depinde de experienta)

4. Structura postului: Compartimentul Didactic auxiliar

5. Numarul de posturi: 1


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:

a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;

c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;

d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;

h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de concurs se depun la sediul unitatii din Bucuresti, Aleea Barajul Dunarii nr.5, sector 3, compartimentul secretariat, telefon: 0213404011, persoana de contact: Toma Cristina, e-mail: [email protected]

Perioada de depunere a dosarelor: 27.11.2024-10.12.2024, ora 10.00-14.00, la sediul institutiei


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:

a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;

b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;

e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;

g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;

h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:

- nivelul studiilor: Studii superioare de lunga durata cu diploma de licenta sau studii in sistem Bologna si master in domeniul stiintelor economie;

- vechimea minim 5 ani in specialitatea studiilor;

- experienta pe proiecte cu finantare externa constituie un avantaj;

- cunostinte achizitii publice ; competente operare PC (Word, Excel) si programe specifice domeniului financiar-contabil - portalul administratiei publice din Romania;

- cunoasterea legislatiei in vigoare privind contabilitatea, fiscalitatea si auditul financiar ;

- familiaritate cu softuri de contabilitate ;

- capacitatea de a analiza si interpreta situatii financiare, bugete si rapoarte contabile ;

- doua recomandari de la fostii angajatori ;

- folosirea platformei Forexebug, constituie un avantaj.


D.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:

* perioada de depunere a dosarelor: 27.11.2024-10.12.2024, ora 10.00-14.00, la sediul institutiei;

* selectia dosarelor: 12.12.2024, ora 12.00, la sediul institutiei;

* afisare rezultat selectie dosare: 13.12.2024, ora 12.00;

* depunere contestatii selectie dosare: 13.12.2024, ora 12.00-14.00;

* afisare rezultat contestatii selectie dosare: 13.12.2024, ora 19.00;

* proba scrisa in data de 17.12.2024, ora 10.00, la sediul institutiei;

* afisarea rezultatelor de la proba scrisa: 17.12.2024, ora 15.00;

* depunere contestatii proba scrisa: 17.12.2024, ora 15.00-16.00;

* afisare rezultat contestatii proba scrisa: 17.12.2024, ora 19.00;

* proba practica in data 18.12.2024, ora 10.00, la sediul institutiei;

* afisare rezultat proba practica: 18.12.2024, ora 15.00;

* depunere contestatii proba practica: 18.12.2024, ora 15.00.-16.00;

* afisare rezultat contestatii proba practica: 18.12.2024, ora 20.00;

* afisarea rezultatelor finale ale concursului: 19.12.2024, ora 12.00.


BIBLIOGRAFIE


1. LEGEA nr. 198 / 2023 cu modificarile si completarile ulterioare;

2. LEGEA nr. 82/ 1991 Legea contabilitatii (republicata) cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Legea 500/2002-privind finantele publice, cu modificari si completari;

4. Ordinul Ministrului Finantelor publice nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificari si completari ulterioare;

5. Legea n. 213/1998 privind proprietatea publica si regimul juridic al acesteia cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Ordinul Ministrului Finantelor Publice 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;

8. Hotararea de Guvern nr. 72/2013 modificata si completata privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza a unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, care se asigura din bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar cu modificarile si completarile ulterioare;

9. Hotararea nr. 2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind clasificarea si duratele normale a mijloacelor fixe cu modificarile si completarile ulterioare;

10. Decretul nr. 209/1976 privind aprobarea Regulamentului operatiilor de casa;

11. Ordonanta guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;

12.Ordinul (MF) nr. 923/2014, pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitiul controlului financiar preventiv, republicat;

13. Ordonanta Guvernului nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;

14. O.M.E.N. nr. 3844/24.05.2016 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii si al documentelor scolare gestionate de unitatile de invatamant preuniversitar cu modificarile si completarile ulterioare;

15. O.M.E.N. nr. 5559/2013 privind regimul manualelor scolare in invatamantul preuniversitar de stat cu modificarile si completarile ulterioare;

16. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;

17. Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica,/acordul cadru din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare;

18. Ordinul nr. 5518/2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor;

19. Ordinul nr. 5349/2011 privind aprobarea Metodologiei de organizare a Programului Scoala dupa scoala cu modificarile si completarile ulterioare.


TEMATICA PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE CONTABIL SEF:


1. Clasificarea veniturilor de cheltuieli bugetare pentru institutiile publice;

2. Controlul financiar preventiv.

3. Organizarea contabilitatii si asigurarea efectuarii corecte si la timp a inregistrarilor contabile;

4. Intocmirea situatiilor financiare. Analiza pe baza de bilant a rezultatelor activitatii economico-financiare.

5. Atributiile ce revin compartimentului financiar contabil in legatura cu asigurarea integritatii patrimoniului. Inventarierea patrimoniului, gestionarea bunurilor unitatii, constituirea garantiilor gestionarilor.

6. Finantarea unitatilor scolare din invatamantul preuniversitar de stat.

7. Bugetul de venituri si cheltuieli la institutiile de invatamant preuniversitar de stat.

8. Procedee de achizitie de bunuri si servicii.

9. Operatiuni contabile privind:

* Active fixe;

* Mijloace banesti

* Aprovizionarea cu materiale, intrari/iesiri produse;

* Cheltuieli curente efectuate din credite bugetare sau venituri extrabugetare;

* Recuperarea pagubelor, imputabile si neimputabile;

* Inregistrarea diferentelor rezultate din operatiunile de inventariere;

* Stabilirea drepturilor de salarii, plata acestora, inregistrarea pe cheltuieli;

* Raportarea obligatiilor catre organizatiile statului (procente, date obligatorii, formulare): impozitul, somajul, asigurarile sociale, sanatate.

10. Inchiderea si raportarea exercitiului financiar, si a obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si fondurile speciale.

11. Proceduri operationale de functionare a sistemului national de raportare Forexebug

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Contabil şef - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.