CONTABIL ȘEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
CONTABIL ȘEF - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Colegiul Tehnic ,,Gheorghe Asachi", Sector 6, Bucuresti Expira in 2024-12-11
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie publica
Anunt
Colegiul Tehnic ,,Gheorghe Asachi", cu sediul in Aleea Pravat nr. 24, Sector 6, Bucuresti, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectand prevederile OUG 34/2023, dupa cum urmeaza:
DENUMIREA POSTULUI: Contabil sef
NUMARUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: functie de executie
COMPARTIMENT/STRUCTURA: DIDACTIC AUXILIAR
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe saptamana
PERIOADA: nedeterminata
Pentru participarea la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-Cadru, aprobat prin H.G. nr. 286/23.03.2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
* are cetatenia romana, cetatenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
* cunoaste limba romana, scris si citit;
* are varsta minima reglementata de prevederile legale;
* are capacitate deplina de exercitiu;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
* indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals sau a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a revenit reabilitarea.
Conditii specifice pentru ocuparea postului:
- Studii universitare absolvite in domeniul stiintelor economice, superioare de lunga durata, cu diploma de licenta sau echivalenta, studii ciclul I, II absolvite cu diploma de master, domeniul - Contabilitate, specializarea - Contabilitate si informatica de gestiune;
- cunostinte de utilizare a softurilor specifice activitatii din invatamant,
- vechime in specialitatea postului de minimum 1 an ( vechime in domeniul contabilitatii bugetare constituie un avantaj),
- abilitati certificate de operare PC,
Observatie : activitatea financiar - contabila se desfasora in timpul orelor de program, la sediul unitatii de invatamant;
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
* Cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii publice sau institutiei publice organizatoare;
* Copia actului de identitate,
Copile dupa certificatul de nastere,
Copie dupa certificatul de casatorie ( daca este cazul),
* Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
* Carnetul de munca /copia filei din Revisal sau dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie / sau in specialitatea studiilor, in copie;
* Cazierul judiciar;
* Avizul de la medicina muncii;
* Curriculum vitae.
Copiile documentelor vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii.
Dificultatea operatiunilor specifice postului:
1. Aptitudini necesare:
- capacitatea de organizare si coordonare a muncii, analiza si sinteza,
- planificare si actiune strategica,
- control si depistare a deficientelor,
-rezolvarea eficienta a obiectivelor si problemelor, o excelenta comunicare orala si scrisa,
-lucru eficient in echipa, atat ca lider, cat si ca membru al acesteia, o buna capacitate de relationare cu superiorii, colegii, subordonatii si publicul general,
-bune abilitati de gestionare a resurselor umane o capacitate de consiliere si indrumare,
- abilitati de mediere si negociere,
- gestionarea eficienta a resurselor alocate,
-abilitatea de a lucra sistematic, precizie, indemanare de lucru cu cifrele, o inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza),o capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali,
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii.
2.Comportamentul si conduita:
- sa aiba un comportament si o conduita adecvate unei institutii de invatamant, atat fata de copii, cat si fata de colegi;
-sa respecte cu strictete normele de igiena, protectia muncii si PSI.
3.Cerinte psihologice:
- asumarea responsabilitatilor, o rezistenta la sarcini repetitive,
- adaptare la sarcini de lucru schimbatoare si echilibru emotional.
Atributii specifice postului:
1.1Proiectarea activitatii,
1.2. Realizarea activitatilor,
1.3. Organizarea documentelor oficiale,
1.4. Alcatuirea de proceduri.
2. Comunicare si relationare
2.1. Asigurarea fluxului informational al compartimentului,
2.2. Raportarea periodic pentru conducerea institutiei,
2.3. Asigurarea transparentei deciziilor,
2.4. Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti.
3. Managementul carierei si al dezvoltarii personale
3.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.
4. Contributia la dezvoltarea institutionala si la promovarea imaginii scolii
4.1. Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului.
4.2. Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate.
4.3. Respectarea normelor, ROI, a procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.
5. Conduita profesionala
5.1. Manifestarea atitudinii morale si civice (limbaj, tinuta, respect, comportament).
5.2. Respectarea si promovarea deontologiei profesionale.
Sarcini de serviciu:
* angajeaza unitatea alaturi de director in orice actiune patrimoniala,
* reprezinta unitatea alaturi de conducatorul acesteia in relatiile cu agentii economici in cazul incheierii contractelor economice, in conformitate cu legislatia in vigoare,
* organizeaza si executa viza de control financiar preventiv in conformitate cu prevederile legale,
* intocmeste planul de venituri si cheltuieli bugetare si extrabugetare, la termenele si in conditiile prevazute de lege,
* urmareste incadrarea stricta in conditiile aprobate pe toate coordonatele clasificatiei bugetare,
* intocmeste acte justificative si documente contabile cu respectarea formularelor si regulilor de alcatuire si completare in vigoare,
* efectueaza sau organizeaza si conduce efectuarea operatiunilor contabile, atat sintetic cat si analitic si are in vedere ca evidenta sa fie tinuta la zi,
* intocmeste formele pentru efectuarea incasarilor si platilor in numerar sau prin conturi bancare, pentru urmarirea debitorilor si creditorilor
* organizeaza inventarierea valorilor materiale si banesti; instruieste personalul in vederea efectuarii corecte a operatiunii de inventariere
* instruieste si controleaza periodic personalul care gestioneaza valori materiale
* constituie contracte de garantii pentru gestionari si urmareste modul de formare a garantiilor materiale
* intocmeste si executa planul de munca si salarii al unitatii, in conformitate cu statul de functiuni al unitatii,
* duce la indeplinire deciziile cu privire la raspunderea materiala, disciplinara si administrativa a salariatilor,
* intocmeste darile de seama contabile si contul de executie bugetara,
* verifica statele de plata, indemnizatiile de concediu de odihna, statele de plata a burselor,
* verifica legalitatea trecerii pe cheltuieli a unor sume, in limitele de competenta stabilite de lege,
* verifica documentele privind inchirierea spatiilor,
* fundamenteaza necesarul de credite avand in vedere necesitatile unitatilor subordonate,
* repartizeaza pe baza de referate de necesitate, materialele de intretinere, combustibil
* intocmeste referat si-l supune aprobarii directorului privind componenta comisiilor de receptie atat pentru materiale, cat si pentru bunuri intrate in unitate, prin dotari de la buget, din autofinantare, donatii etc.
* intocmeste lunar balanta de verificare pe rulaje si solduri,
* intocmeste balanta analitica trimestriala,
* claseaza si pastreaza toate actele justificative de cheltuieli, documente contabile, fise, balante de verificare,
* indeplineste orice sarcini cu caracter contabil-financiar date de conducatorul unitatii sau stipulate expres in acte normative,
* rezolva, prin consultare cu conducerea unitatii, toate problemele ce revin compartimentului financiar contabil,
* respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare
* sesizeaza abaterile celor in masura sa ia decizii pentru remedierea acestora
* semneaza fisele de lichidare a celor ce parasesc institutia, numai dupa o atenta verificare - raspunde pecuniar de respectarea acestei indatoriri
* elaboreaza impreuna cu conducerea institutiei fisa postului pentru personalul din subordine
* raspunde de arhivarea documentelor specifice compartimentului contabilitate: asigura pastrarea in arhiva institutiei de invatamant, timp de 10 (zece) ani a tuturor documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate
* asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile patrimoniale si inregistrarea lor in contabilitate, in perioada la care se refera;
* raspunde de inregistrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
* respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al institutiei de invatamant, aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine;
* raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului;
* pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
* actualizarea atributiilor se va face in functie de modificarile organizatorice legislative care apar;
* Realizeaza si mentine contactul cu furnizorii de resurse si utilitati,
* Intocmeste impreuna cu Compartimentul de achizitii publice, planul de achizitii.
Perioada de desfasurare :
Graficul de desfasurare al concursului pentru ocuparea functiei de administrator financiar(contabil sef) -1 norma, pe perioada nedeterminata:
Nr. crt. Activitati Data
1. Publicarea anuntului 27.11.2024
2. Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:
Colegiul Tehnic ,,Gheorghe Asachi" din Bucuresti, cu sediul in Aleea Pravat nr. 24, sector 6 11.12.2024,ora 12.00
3. Selectia dosarelor de catre membrii comisiei de concurs 13.12.2024, ora 10.00
4. Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 13.12.2024, ora 15.00
5. Depunerea contestatiilor privind rezultatele selectiei dosarelor 16.12.2024, ora 10.00
6. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 16.12.2024, ora 15.00
7. Sustinerea probei scrise 20.12.2024, ora 10.00
8. Afisarea rezultatului probei scrise 23.12.2024, ora 10.00
9. Depunerea contestatiilor privind rezultatele probei scrise 23.12.2024, ora 14.00
10. Afisarea rezultatului solutionarii contestatiilor 23.12.2024, ora 16.00
11. Sustinerea interviului 27.12.2024, ora 10.00
12. Comunicarea rezultatelor dupa sustinerea interviului 27.12.2024, ora 14.00
13. Afisarea rezultatului final al concursului 30.12.2024, ora 10.00
Observatie: Pentru proba de interviu, nu se admit contestatii!
Bibliografie:
1. Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Regulamentul - cadru de organizare si functionare a unitatilor de
invatamant preuniversitar, aprobat prin Ordinul Ministerului 4183/2022
3. Legea nr. 82/1991 - Legea contabilitatii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor;
6. OMFP 3471/2008 privind aprobarea H.G. privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
7. Legea - cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, actualizata.
8. Legea 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile ulterioare.
9. Legea 263/2010, actualizata, privind sistemul unitar de pensii publice.
10. Legea 53/2003 - Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare.
11. Ordin M.F.P. nr. 1792/2002 - norme metodologice privind ordonantarea si plata cheltuielilor.
12. Ordinul MFP NR. 517/2016 functionare sistem FOREXEBUG.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.