Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
J

Coordonator achizitii

Adaugat: 2 luni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job
Companie:
Job Consult
Functia Jobului:
Aprovizionare & achizitii
Industrie:
Transport si logistica
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Job Consult este o agenție de recrutare la nivel național, cu bazele în Cluj-Napoca. Ofertele de joburi sunt diverse, de la muncitori necalificați pana la poziții în învățământ, ingineri, PM sau directori. 


Cerinte


•Absolvent al unei facultãţi cu profil tehnic sau economic, certificãri profesionale în Procurement/Aquisition/Supplier Management;

•Experienţã de cel puţin 5 ani în Achiziţii, Procurare şi Logisticã;

•Experienţã de cel puţin 5 ani în Supply Chain Management;

•Cunoaşterea foarte bunã a modelelor de procurare – standarde de achiziţii, licitaţii, evaluãri;

•Performanţe demonstrate în definirea, implementarea şi monitorizarea procedurilor specifice domeniului Procurãrii şi Achiziţiilor;

•Experienţã în managementul relaţiilor cu furnizori mari;

•Experienţã în achiziţia de servicii şi subcontractãri de servicii;

•Experienţã demonstratã în lucrul cu furnizori internaţionali;

•Experienţã în operarea cu şi în menţinerea unui sistem de tip ERP în cadrul unei companii de mari dimensiuni.



Responsabilitati


1. Coordoneaza activitatile de achizitii aferente proiectelor alocate de superiorii ierarhici (Manageri Aprovizionare/ Director Procurement), aloca pachete de achizitii catre Analistii de Achizitii;

2. Centralizeaza, analizeaza si creeaza rapoarte de achizitii relevante aferente proiectelor de achizitii alocate;

3. Comunica permanent cu Beneficiarul intern al proiectului si celelate functiuni din organizatie implicate;

4. Studiaza documentatia (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) pusa la dispozitie de responsabilul de departament (Project Manager, Derulator de contract, Director, etc);

5. Solicita oferte la distribuitori/producatori, in functie de tipul de produse, cantitate, etc.

6. Negociaza conditiile comerciale cu furnizorii interni/externi;

7. Intocmeste analiza de oferta tehnico-economica in conformitate cu cerintele documentatiei primite de la responsabilul de departament si face recomandari privind sursa de achizitie;

8. Participa la toate discutiile de sustinere a ofertei tehnice si a cotatiilor de pret pe care le solicita Project Manager-ul catre potentialul furnizor;

9. Aplica procedura de evaluare a furnizorilor, acorda calificative; pastreaza si transmite permanent catre conducatorul departamentului informatii despre furnizori, structura pietei, etc;

10. Negociaza si propune spre semnare contractele cadru sau punctuale cu furnizorii;

11. Urmareste introducerea contractelor in sistemul ERP Oracle;

12. Extrage rapoarte privind achzitiile pe tipuri de echipamente si furnizori, din ERP Oracle;

13. Intermediaza intalniri si organizeaza prezentari de produse pentru clienti, cu participarea producatorilor;

14. Intretine si actualizeaza in permanenta listele cu furnizorii potentiali de echipamente si materiale din ariile de specialitate, necesari desfasurarii activitatii grupului in bune conditii, mentine si dezvolta relatiile comerciale cu furnizorii, urmareste evolutia acestora pe piata;

15. Asigura interfata intre departamentele grupului si furnizorii de echipamente si materiale din ariile de specialitate;

16. Colaboreaza cu beneficiarul intern pentru gasirea de solutii alternative;

17. Intocmeste situatii centralizate de achizitii, analizeaza si propune moduri de optimizare a acestora;

18. Urmareste termenele de livrare, comenzile.


Alte informatii


Tichete de masa

Asigurare de viata

Abonament Regina Maria

Program 8h/zi


Salariu


7500 - 12000 RON


Beneficii




  • Abonament medical


  • Asigurare de viata


  • Tichete de masa

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Coordonator achizitii
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.