Adaugat:
Coordonator administrativ
Adaugat: Azi
FEQS GROUP SRL
Coordonator administrativ
Adaugat: Azi
FEQS GROUP SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Dacă ai experiența și abilitățile necesare pentru rol, descoperă responsabilitățile acestuia:
- Te asiguri de evidenta actelor si a documentelor companiei la zi.
- Emiterea facturilor de vanzare la timp conform procedurilor interne ale companiei.
- Indrumarea si gestionarea deconturilor angajatilor
- Evidenta pontajului zilnic utilizand softuri specifice.
- Arhivarea electronica a documentelor companiei.
- Gestionezi relatia cu serviciile SSM & PSI.
- Asiguri necesarul de materiale de uz intern al companiei precum birotica si papetarie, curetanie, protocol.
- Gestionezi contractele administrative, redactezi si trimiti sesizari catre furnizori si institutiii ale statului.
- Faci research pentru echipa de management, creezi rapoarte si statistici.
- Organizezi actele necesare – formulare, adrese, cereri, imputerniciri, obtinere autorizatii, indosariezi, scanezi, printezi.
- Esti primul nostru contact in relatia cu clientii, furnizorii sau institutii ale statului.
- Ocazional, te deplasezi la diferite institutii, furnizori sau alte locatii pentru solutionarea unor nevoi administrative, contabile sau de protocol.
- Ocazional, gestionezi campanii de informare sau promovare a companiei pe retelele sociale sau la targuri / evenimente.
- Ocazional, te ocupi de evenimentele companiei precum targuri, expozitii,workshopuri sau alte evenimente ale companiei.
Ce oportunități ai din rolul de Coordonator administrativ :
Te răsplătim pe măsură. Ești răsplătit financiar pe măsura rezultatelor, contribuției și responsabilităților tale – iar impactul tău asupra afacerii se reflectă în veniturile tale.
Știm asta pentru că ești remunerat cu un salariu fix la care adăugăm un sistem de bonusare pe bază de rezultate și indicatori cheie.
Educație continuă. Punem preț pe dezvoltarea ta personală și profesională. De aceea avem și un buget pentru educația și dezvoltarea ta.
Faci parte din echipa de middle management. Mediul de muncă e foarte important - de aceea vei contribui semnificativ la formarea echipei de middle management a companiei.
Punem preț pe educație. Am spus-o și o repetăm: procesul de învățare nu se oprește niciodată pentru un om de succes. Nu lucrăm doar la competențe tehnice, credem foarte mult că succesul vine și din dezvoltare personală, pentru care organizăm și pregătim team-buildinguri și alte evenimente interne, workshopuri de brand și alte evenimente de dezvoltare personală.
Îți lași amprenta. Avem nevoie de profesioniști proactivi și implicați în business. Dacă ești acel om, atunci contribui real la creșterea afacerii. Îți dăm spațiu să inovezi și să îți pui în practică abilitățile și expertiza.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.