Adaugat:
Coordonator Birou Administrativ
Adaugat: Azi
IHM Total Consult Romania
Coordonator Birou Administrativ
Adaugat: Azi
IHM Total Consult Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Angajam Coordonator Birou Administrativ pentru unul dintre clientii nostri. Esti organizat, atent la detalii si pasionat de gestionarea eficienta a activitatilor administrative? Alatura-te echipei noastre!
- Experienta de 2-3 ani intr-un rol similar;
- Cunostinte de operare PC;
- Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu (scris si vorbit);
- Permis de conducere categoria B;
- Excelente abilitati de comunicare (verbal si scris);
- Capacitate de multitasking si atentie la detalii;
- Flexibilitate, proactivitate si deschidere la noi provocari;
- Abilitati solide de lucru in echipa si gestionarea eficienta a timpului.
Responsabilitati
- Gestionarea corespondentei si a fluxului de documente (telefon, email, corespondenta fizica);
- Organizarea calatoriilor de serviciu (rezervari cazare si transport);
- Administrarea activitatilor zilnice ale biroului pentru un mediu de lucru productiv;
- Coordonarea intalnirilor si evenimentelor;
- Gestionarea relatiei cu vizitatorii si colaboratorii;
- Monitorizarea si administrarea parcului auto;
- Inregistrarea facturilor in sistem;
- Plasarea comenzilor pentru consumabile si colaborarea cu furnizorii de servicii.
Alte informatii
- Pachet salarial atractiv;
- Bonuri de masa: 40 lei/zi;
- Bonusuri de performanta;
- Transport asigurat;
- Abonament medical;
- Masina de serviciu pentru deplasari;
- Contract pe perioada nedeterminata.
Beneficii
Bonus de performanta
Bonus anual
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Abonament medical
Asigurare medicala
Training-uri
Cursuri
Certificari/Atestate
Decontarea transportului
Laptop
Telefon mobil
Masina de serviciu
Loc de parcare
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.