Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
C

Coordonator birou & asistent admin

Companie Verificata

Adaugat: 2 zile în urmă

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Craft Noord Company S.R.L.
Functia Jobului:
Servicii alimentare & catering
Industrie:
Turism si recreere
Salariu:
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
2 ani
Descriere:

► Mentinerea legaturii cu furnizorii de produse si servicii:

  • Aprovizionare, comenzi catre furnizori (pe baza inputului din locatiile deschise).
  • Inregistrare documente, intocmire situatii, validare facturi primite (integrare cu eFactura).


► Gestiune comenzi:

  • Prelucrare comenzi primite prin website: generare dovada plata, impachetare, livrare prin curieri parteneri;
  • Preluare comenzi B2B / coordonare transporturi international/ generare UIT (pentru transporturi);
  • Generare contracte B2B si facturile aferente (integrare cu eFactura).

►Contabilitate primara:

  • Intocmire situatii de contabilitate primara si dosare lunare, pentru predarea acestora catre firma de contabilitate;
  • Intocmire evidenta zilnica a incasarilor si a Registrului de casa, pentru locatiile deschise;
  • Gestiunea fízica si scriptica a stocurilor, imobilizarilor si a cheltuielilor: intrari / iesiri (NIR, bonuri consum etc);


►Activitati Resurse Umane - gestionarea relatiei cu firma de medicina muncii, pregatire documente dosare de angajare/cereri concediu, zile libere etc., suport in revizuire fise de post; verificarea si intocmirea documentelor pentru angajati.

► Activitati Financiare - intocmire si verificare deconturi angajati, identificare documente, analiza si validare facturi, gestionarea lunara a cheltuielilor administrative;
► Redactare documente (conform modele puse la dispozitie): contracte colaborare, facturi etc;
► Urmarire actualizari fise de protectia muncii, gestionare relatie cu furnizorul de servicii SSM SU;
► Intocmire de situatii diverse, la solicitatea conducerii societatii.

► Comunicare cu clienti, furnizori etc in numele companiei prin: telefon companie, email etc.

►Gestiune relatie cu autoritati (controale, analize produse etc);

► Coordonare evenimente private.

►Gestiune deseuri - furnizare lunara informatii catre colaboratori (deseuri menajere, reciclabile; ambalaje; SGR ).

► Alte activitati necesare desfasurarii activitatii companiei.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Coordonator birou & asistent admin
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.