Team Leader -- Corporate Recovery
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Asset Portfolio Servicing Romania
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
- Coordonează activitatea echipei și stabilește prioritățile, în vederea realizării target-uilor alocate;
- Revizuiește strategiile de recuperare porpuse de Case Manageri, în vederea inițierii soluțiilor optime/transparente și veridice aferente fiecărui dosar;
- Se asigură că activitatea din subordine respectă atât cadrul legal, cât și pe cel procedural intern, contractele de servisare specifice portofoliului și asigură transparența și corectitudinea efectuării proceselor, a datelor introduse în sisteme și a documentațiilor/aplicațiilor corespondenței;
- Răspunde de evaluarea riscurilor aferente activității alocate din zona și adresarea lor de îndată ce sunt identificate (evitarea cazurilor de perimare, prescriere, pierderea drepturilor asupra colateralelor, vânzare colaterale la prețuri derizorii/fără aprobare prealabilă, nerespectare termene din proceduri etc.)
- Verifică și confirmă, înainte de a transmite spre aprobare, toate solicitările de plăți aferente dosarelor, inițiate de către Case Manageri (oportunitatea și cuntumul plăților, pentru evitarea de plăți ce nu sunt necesare sau sunt deja efectuate)
- Se asigură că întregul portofoliu ce permite valorificarea, este marketat adecvat, prin toate mijloacele specifice, de îndată ce devine vandabil;
- Asigură comunicarea și negocierile (după caz) cu debitorii și partenerii externi (executori, lichidatori, administratori judiciari, evaluatori, brokeri, notari, avocați) în scopul îndeplinirii activității
- Organizează ședințe periodice cu echipa din subordine pentru monitorizări rezultate, stabilire priorități, analiză cazuri;
- Contribuie la elaborarea procedurilor în baza cărora se desfășoară activitatea echipei
- Verifică și aprobă oportunitatea deplasărilor Case Managerilor din echipă
- Furnizează date solicitate pentru întocmirea rapoartelor specifice (de estimări, asigurări)
- Ține evidența Managerului conform procedurilor interne, pentru fiecare Case Manager și adresează cazurile cazurile de performanță slabă în vederea remedierii.
- Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în limita respectării termenului legal, precum și orice alte activități care decurg din sau în legătură cu atribuțiile sale.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.