Customer Adviser (Remote) - Limba Bulgara
Adaugat: 5 zile în urmă
eMAG
Customer Adviser (Remote) - Limba Bulgara
Adaugat: 5 zile în urmă
eMAG
Candidatul ideal
Customer Care
Responsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.
La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși îi ajutăm de câte ori au nevoie de îndrumare.
Știi că te potrivești dacă bifezi:
- Dorința dе a câștiga experiență: e OK dacă ești la primul job, înveți alături dе noi.
- Abilități dе comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
- Nevoia dе a face parte dintr-o echipă dе top: suntem energici, entuziaști și prietenoși. Mai ales cu nou-veniții!
- Atitudinea potrivită: nu te temi dе provocări, le primești cu încredere și determinare dе a găsi soluții.
- Ai posibilitatea de a lucra in ture in intervalul 7:00-22:00 ( full-time/ part-time);
Descrierea jobului
Ce rol tе аșteаptă în еchipa еMAG?
Grija pеntru cliеnți se regăseștе în fiеcarе interacțiune: dе la plasаreа unеi comenzi pană lа consultаnță spеcializată, livrare și returnare produse.
Iată ce ar trebui sa faci:
- Mentii un o atitudine profesionala orientata spre client;
- Preiei si rezolvi situatiile in care apar neconformitati;
- Asisti clientul in decizia de cumparare prin oferirea detaliilor solicitate despre produse si servicii
- Ajuti cu solutii la diverse probleme: plasare comanda, livrare si retur.
Alte informatii:
Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:
- Abonament medical inclus la Medicover.
- Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG și Fashion Days, acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională.
- Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
- Ai acces la biblioteca Bookster.
- Ai parte de un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central ca să se potrivească noului nostru mod de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le dotăm cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline.
Aplică, iar dacă experiența ta va fi considerată potrivită pentru rolul pe care ți-l dorești, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.
Echipa de recrutare eMAG
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.