Adaugat:
Customer Care Engineer With Italian
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Companie confidentiala
Customer Care Engineer With Italian
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Companie confidentiala
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
REZUMATUL ROLULUI
Acesta este un rol de inginerie, responsabil pentru gestionarea cererilor de ofertă (Request for Quotes - RFQ) de complexitate redusă pentru produse MSOL, transformând aceste RFQ-uri în comenzi prin trimiterea către clienți a unei oferte precise și la timp, asigurând în același timp calitatea ridicată a procesului.
RESPONSABILITĂȚI SPECIFICE
Revizuirea cererilor de ofertă primite
Identificarea nevoilor clienților, înțelegerea cerințelor tehnice de bază, colaborarea cu clienții, echipele de vânzări și fabricile (după caz) pentru a determina produsul corespunzător ce urmează a fi oferit.
Configurarea produselor pentru validarea codurilor model, confirmarea prețurilor și a timpului de livrare.
Crearea ofertei în Oracle și trimiterea acesteia către clienți în timp util, cu acuratețe tehnică și comercială.
Verificarea comenzilor pentru a fi conforme cu propunerea tehnică și termenii comerciali oferiți; sprijin în rezolvarea eventualelor probleme tehnice apărute cu clientul.
Oferirea de suport pentru alte departamente în soluționarea problemelor tehnice de complexitate redusă legate de cotații și comenzi asociate.
Specificarea timpului de livrare pentru produsele selectate.
Acționarea ca un intermediar între birourile de vânzări, fabrici și clienți.
Asigurarea suportului general pentru birourile de vânzări.
Dezvoltarea și menținerea unei cunoașteri solide a produselor și aplicațiilor.
Întocmirea de rapoarte de activitate specifice.
Ocazional, interacționarea cu clienții, comunicând profesional și menținând cele mai înalte standarde.
CALIFICĂRI ȘI EXPERIENȚĂ NECESARĂ
Diplomă universitară în Inginerie
0-3 ani de experiență într-o poziție similară sau într-un mediu comercial (suport tehnic, cotații, vânzări tehnice).
Limbi străine: Engleză - nivel avansat. Italiana- nivel mediu
Competențe PC: MS Office, Internet.
COMPETENȚE CHEIE
Orientare către client.
Acțiune rapidă și eficientă.
Abilități interpersonale solide.
Relaționare cu colegii.
Atenție la detalii.
Integritate și încredere.
Dorință de a obține rezultate.
Romjob_********2
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.