Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
S

Customer Care Representative

Companie Verificata

Adaugat: Ieri

Aplica pe

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
SOLO Fintech
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Salariu:
4.000 - 6.000 LEI/Luna
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Descriere:

Despre rol

În rolul de Customer Support Officer vei fi primul punct de contact pentru clienții Solo. Căutăm o persoana care sa preia solicitările clienților într-un mod eficient, sa ofere răspunsuri corecte și prompte într-un limbaj accesibil clienților, contribuind astfel la oferirea unei experiențe de suport excepționale.

Ce vei face

  • Vei fi responsabil pentru gestionarea întrebărilor clienților primite prin două canale de comunicare: email și chat-ul de pe site-ul nostru, oferind răspunsuri atât pentru etapele de pre-sales, cât și de post-sales
  • Vei avea în grijă suportul general al platformei noastre: identificarea discrepanțelor și îmbunătățirilor, rezolvarea bug-urilor și furnizarea de training clienților cu privire la serviciile Solo, prin intermediul gestionării tichetelor de suport
  • Vei colabora strâns cu echipa noastră de produs, impartasind feedback-ul clienților și contribuind la propunerea de îmbunătățiri pentru aplicația SOLO, bazate pe experiența ta și pe discuțiile cu aceștia
  • Vei propune de asemenea îmbunătățiri privind procesele echipei de customer service pe masura ce acumulezi experiență și obții înțelegere suplimentară în rol și companie
  • Te vei coordona constant cu ceilalți membri ai echipei de suport asigurându-te că nevoile clienților sunt prioritizate și rezolvate în mod corespunzător
Benefits
  • Salariu competitiv
  • Abonament premium la clinicile medicale Regina Maria
  • Programul de muncă este flexibil, dar încercăm să lucrăm 8-9 ore pe zi (plus pauza de prânz). Ca regulă, venim la birou (fizic), dar ocazional putem lucra și de acasă.
  • Abonament Bookster
  • Pauză de lectură zilnică, bootcamp anual, cărți cadou la angajare
  • Healthy bar cu fructe proaspete, alune, cafea și cele mai bune ceaiuri, atmosfera relaxată în birou și colegi inteligenți și prietenoși.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Customer Care Representative
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.