Customer Care Specialist
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
NEW GAMBLING SOLUTIONS S.R.L.
Customer Care Specialist
Adaugat: 3 săptămâni în urmă
NEW GAMBLING SOLUTIONS S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ce ne dorim de la tine:
- Să ai bune abilități de comunicare;
- Persoana orientată către client
- Cunoștințe de bază în pachetul MS Office.
- Abilități de lucru în echipă;
- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);
- Disponibilitatea de a lucra în ture și weekend-uri;
- Minim studii medii absolvite;
- Daca ai experiență în relația cu clienții reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului:
- Recepționezi întrebările, recomandările și reclamațiile clienților existenti sau a potențialilor clienți;
- Preiei notificarile primite din sistem și oferi suport clienților în funcție de situația semnalată;
- Identifici periodic nevoile și așteptările clienților prin contactare telefonica, email sau live chat.
- Rezolvi situațiile în conformitate cu procedurile interne.
Beneficiile noastre:
- Pregătire specializată constantă
- Bonuri de masă
- Oportunități de creștere și dezvoltare
- Dezvoltarea într-o echipă și o companie de succes
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.