Customer Service Specialist
Adaugat: 1 săptămână în urmă
DACHSER ROMANIA SRL
Customer Service Specialist
Adaugat: 1 săptămână în urmă
DACHSER ROMANIA SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Principalele responsabilități :
- Se adresează direct clienților prin e-mail sau telefon;
- Răspunde prompt solicitărilor clienților gestionați și soluționeaza reclamațiile acestora;
- Obtine și evalueză toate informațiile relevante pentru a răspunde solicitărilor de servicii;
- Furnizează informații despre prețuri, colectari și livrare;
- Efectuează verificări ale clienților configurați;
- Procesează comenzi, formulare, aplicații și solicitări, organizeză fluxul de lucru pentru a satisface cerințele clienților;
- Gestionează conturilor clienților, ține evidența interacțiunilor și tranzacțiilor cu clienții;
- Înregistrează detaliile cererilor, comentariilor și plângerilor, înregistrează detaliile acțiunilor întreprinse;
- Pregătește și distribuie rapoartele de activitate ale clienților,
- Menținerea bazelor de date ale clienților;
- Urmărește interacțiunile cu clienții, furnizează feedback cu privire la eficiența procesului de servicii pentru clienți;
- Gestionează și soluționează solicitările și plângerile clienților via email / telefon, in cel mai scurt timp posibil si cu maxima acuratete;
- Asigură suport pentru vânzarea și executarea livrărilor, precum și în procesul de preluare comenzi, intocmire oferte de preț;
- Sprijină implementarea termenilor, condițiilor și standardelor clienților, inclusiv procesele specifice clientului;
- Monitorizează satisfacția clienților din lanțul valoric și coordonează acțiunile în cazul abaterilor;
- Promovarea întregului pachet de servicii Dachser;
- Participarea activă la campaniile de marketing organizate de companie, contactând clienţii ţintă;
- Medierea permanentă a relaţiei dintre client şi departamentele operaţionale;
- Păstrarea relaţiilor solide cu clienţii Dachser şi răspunsul prompt la solicitările acestora - telefonic şi prin e-mail, pentru a asigura satisfacția clienților.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.