Customer Support Analyst
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Studio Firefly
Customer Support Analyst
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Studio Firefly
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Key Tasks & Responsibilities
- Represent the first point of contact and face of the company for high-priority players
- Handle, solve, and investigate user-reported issues in detail
- Adapt existing workflows and processes to our evolving title portfolio
- Serve as a two-way information funnel between players and the company
- Monitor, summarize and report player sentiment based on official channels
- Act as the company-internal primary point of contact for Customer Support matters for assigned titles
- Maintain and document high levels of game knowledge
- Interact and coordinate with external and internal partner departments
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.