Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
M

Customer Support - Inbound Limba Engleza (partial remote)

Companie Verificata

Adaugat: 4 săptămâni în urmă

Aplica pe
Companie:
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.R.L.
Functia Jobului:
Contabilitate, audit & finante
Industrie:
Bancar, finante si asigurari
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Candidatul ideal

Pentru cine recrutam:
Partenerii nostri au sediul in zona Piata Universitatii, sunt activi pe piata din Romania din 2001 si sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari.

Sansele sunt de partea ta daca:

  • Ai o experienta de minim 6 luni, de preferat in domeniul customer service, call-center.
  • Ai cel putin diploma de bacalaureat.
  • Stapanesti foarte bine limba engleza, mare parte din timp vei comunica in engleza.Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.

Descrierea jobului

Conditiile de angajare sunt:

  • In primele 3 luni pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de ︁performanta) este de 3500 RON, dupa care va creste la 3840 RON.
  • Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu.
  • Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata sau de dupa-amiaza. O data la 8 saptamani vei lucra 5 zile in tura de noapte, urmate de 5 zile libere.
  • Dupa perioada de proba vei putea lucra de acasa in turele de noapte sau de weekend, si de asemenea 3 zile/saptamana in turele de zi.
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba de 90 de zile).
  • Vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te adapta: o persoana desemnata care sa te indrume, training pentru intelegerea activitatii si a procedurilor de lucru.

Schita zilei de munca:

  • Vei prelua apeluri telefonice din partea clientilor si le vei acorda suport in vederea solutionarii sesizarilor cu privire la politele de asigurari;
  • Vei prelua si gestiona intrebarile si reclamatiile clientilor straduindu-te sa rezolvi prompt situatiile aparute;
  • Vei urma toti pasii necesari solutionarii dosarului de asistenta: incepand cu deschiderea dosarului in sistemul informatic propriu, verficarea si inregistrarea documentelor, contactarea furnizorilor de servicii si transmiterea de comenzi, transmiterea de garantari de plata, pana la finalizarea procesului de asistenta.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Customer Support - Inbound Limba Engleza (partial remote)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.