Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
X

Customer support-magazin online XXXLutz

Adaugat: 4 săptămâni în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job
Companie:
XXXLutz Mobilier
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei




Descrierea companiei



Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională! Compania XXXLutz KG a fost înfiinţată în 1945 în Austria. Din 1973 menţine o politică de expansiune constantă, iar în ultimii ani a deschis în jur de 10 magazine noi pe an.



În total grupul XXXLutz operează 320 de filialede angajaţi activează în cadrul grupului, acesta fiind în prezent în top 3 cei mai mari retaileri de mobilier.



Lucrează la XXXLutz !



XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Pestede angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.



Daca esti o persoana ce isi doreste sa se dezvolte profesional in domeniul comertului, vrei mai mult de la viata, esti pozitiva si gata de a descoperi o lume plina de provocari, alatura-te si creste cu XXXLutz.

Lucrează într-o companie de succes, modernă și inovatoare, în continuă expansiune!



Cautam si credem in oameni ca tine !


Cerinte


Candidatul Ideal

Abilități solide de operare a calculatorului.

Cunoștințe de bază în Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și capacitatea de a ︆︀︂︄︂︌︁︌​︂︆︄︄​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎învăța rapid și eficient utilizarea altor aplicații specifice. Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă în limba română.

Atitudine proactivă și orientată către rezolvarea problemelor.

Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă.

Orientare către rezultate și capacitatea de a face față sarcinilor multiple.

Abilități de rezolvare a problemelor și capacitatea de a gestiona situații dificile cu calm și profesionalism.

Orientare către client și abilitatea de a oferi soluții personalizate pentru fiecare solicitare.

Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită.

Dorința și aptitudinile pentru a oferi suport proactiv pentru vânzări, recunoscând oportunitățile de creștere a vânzărilor și oferind consultanță clienților în acest sens.


Responsabilitati


Descrierea jobului

Oferirea de asistență și suport clienților prin telefon, chat și email, răspunzând prompt și eficient la întrebările și solicitările ︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈acestora. Procesarea comenzilor primite prin diferite canale și asigurarea unei gestionări corecte și precise în sistemul informatic al companiei. Identificarea și rezolvarea eficientă a problemelor și reclamațiilor clienților, asigurându-te că fiecare cerere este tratată cu atenție și profesionalism.

Crearea și menținerea unei relații pozitive și de încredere cu clienții, oferind soluții personalizate și asigurându-te că fiecare interacțiune se finalizează cu satisfacția acestora.

Colaborarea strânsă cu echipele interne pentru a asigura o experiență fluidă clienților. Identificarea și capitalizarea oportunităților de vânzare în timpul interacțiunilor cu clienții.

Oferirea de consultanță și recomandări adecvate, bazate pe nevoile și preferințele clienților, pentru a crește șansele de conversie și de creștere a valorii comenzilor.

Monitorizarea și raportarea feedback-ului și a tendințelor identificate în interacțiunile cu clienții, oferind sugestii pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor.


Alte informatii


Angajații motivați și bine instruiți reprezintă baza succesului.

De aceea iți oferim:

Program Luni - Vineri

Sprijin pentru a te acomoda și dezvolta

Salariu atractiv

Tichete de masă 33 lei

Bonusuri si prime de sărbători

Abonament la clinică medicală privată Bonus Aniversar

Reduceri la produsele din magazine

Transport asigurat de la statia de metrou

Pacii, la magazin si retur.


Beneficii




  • Bonus anual


  • Abonament medical


  • Tichete de masa

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Customer support-magazin online XXXLutz
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.