Customer Support Specialist
Adaugat: 1 lună în urmă
KreativeHR Services
Customer Support Specialist
Adaugat: 1 lună în urmă
KreativeHR Services
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
Abilități excelente de comunicare, atât verbale dar mai ales în scris;
Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze, atat scris, cat si verbal;
Fluent în limba română, cu precădere în gramatica limbii române;
Capacitatea de a lucra fără supraveghere (abilitatea de a prioritiza, planifica, executa și de stăpânire de sine);
Atitudine pozitivă, calmă și răbdătoare, capacitatea de a lucra eficient sub presiune;
Capacitate de organizare, flexibilitate și adaptabilitate la un climat de muncă dinamic.
Responsabilitati
Asistă eficient clienții fără supraveghere, folosind simultan toate metodele de comunicare disponibile (chat, e-mail, telefon), cu scopul de a rezolva în mod proactiv orice solicitări legate de jocuri, mize, tranzacții financiare și alte produse sau servicii oferite de către companie;
Interpretează precis solicitarea clientului, prin întrebări specifice, adresate într-un mod amabil și profesionist, și de a oferi soluții rapide și corecte;
Colectează feedbackul cu privire la produsele și serviciile companiei, prin contactarea proactivă a clienților, folosind toate mijloacele de comunicare disponibile;
Oferă unui nivel ridicat de asistență atât clienților, cât și colegilor, participând activ la coeziunea echipei;
Atinge un nivel ridicat de performanță în prestarea serviciilor, prin atingerea indicilor de performanță;
Identifică și raportează defecțiunilor și întreruperile de servicii către departamentele abilitate;
Cunoaște și respectă regulile și instrucțiunile din cadrul Regulamentului Intern;
Beneficii
Prime ocazii speciale
(ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
Abonament medical
Zile libere suplimentare
Tichete de masa
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.