Customer Support Specialist (Specialist Relații Clienți)
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Startcontabilitate S.R.L.
Customer Support Specialist (Specialist Relații Clienți)
Adaugat: 2 săptămâni în urmă
Startcontabilitate S.R.L.
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Ce vei face efectiv în cadrul echipei de Customer Support:
- Răspunzi la solicitările și întrebările clienților și ale potențialilor clienți sosite telefonic, pe chat, email, și alte canale de comunicare;
- Contactezi telefonic potențialii clienți (utilizatori ai platformei StartCo) și le prezinți serviciile de contabilitate din platforma StartCo;
- Ghidezi și îndrumi clienții în parcurgerea pașilor de activare a abonamentului de contabilitate în platforma StartCo;
- Ajuți clienții să identifice și să rezolve problemele tehnice întâmpinate în folosirea platformei StartCo;
- Oferi informații de natură contabilă și fiscală clienților, pentru a-i ajuta să aleagă serviciile de contabilitate care li se potrivesc;
- Alte activități administrative
Pe cine căutăm
Te potrivești acestui rol dacă:
- Ai experiență de minim 2 ani într-o poziție similară (relații clienți/call center);
- Ai cunoștințe de contabilitate (nu este obligatoriu însă reprezintă un avantaj);
- Ai abilități foarte bune de comunicare scrisă și verbală și îți adaptezi comunicarea în funcție de tipologia clientului;
- Ai cunoștințe foarte bune de operare PC – pachetul MS Office, Adobe Acrobat, pachetul G Suite, etc.;
- Ai cunoștințe bune de limba engleză și poți comunica cu clienții cetățeni străini;
- Ai capacitatea de a-ți menține calmul și de a lucra bine și în momente aglomerate sau tensionate;
- Știi să îți prioritizezi și să îți organizezi task-urile;
- Ai o gândire logică și structurată;
- Te adaptezi cu ușurință la schimbări, noi metode de lucru, proceduri, etc.;
- Ești o persoană deschisă și entuziasmată să înveți lucruri noi;
- Ai capacitatea de a găsi soluții imediate la probleme care se ivesc spontan;
Abilități de comunicare scrisă:
- Scrii corect în limba română, fără greșeli gramaticale;
- Știi să redactezi email-uri adaptate unui context profesional;
- Ai capacitatea de a extrage ideea principală dintr-un text sau dintr-un mesaj transmis;
- Ai capacitatea de a înțelege o întrebare sau solicitare transmisă printr-un mesaj scris (email / chat) și de a oferi un răspuns clar și punctual la ceea ce se întreabă sau se solicită.
Abilități de comunicare verbală:
- Știi să te exprimi corect, fluent și articulat în limba română;
- Ai capacitatea de a prezenta în mod concis diverse spețe clienților;
- Empatizezi cu interlocutorul și îți adaptezi discursul în funcție de persoană, astfel încât să te faci ușor înțeles;
- Îți place să vorbești cu oamenii;
- Ești relaxat, profesionist și convingător.
Ce îți oferim
- Mediu de lucru prietenos și oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, energică și ambițioasă;
- Remunerație corectă și motivantă, în funcție de nivelul tău de cunoștințe și abilități;
- Oportunitatea de a învăța cum funcționează o firmă în România și care sunt provocările întâlnite de antreprenori;
- Training și specializare în domeniul juridic/fiscal/contabil și dobândirea de cunoștințe specializate în aceste domenii;
- Posibilitatea de a crește și a te dezvolta profesional odată cu StartCo.
- Beneficii extrasalariale: asigurare de sănătate privată, tichete cadou, prime de sărbători.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.