Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
R

Customer Support Specialist with German & English

Adaugat: Azi

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Randstad Romania
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Bucuresti | Program Full Time
Nivel experienta:
Fara experienta
Vechime:
Fara experienta/Mai putin de 1 an
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.


Cerinte


◾ Cunoașterea avansată a limbii germane (scris și vorbit).

◾ Abilități bune de comunicare în limba engleză.

◾ Experiență în gestionarea apelurilor telefonice și a e-mailurilor într-un mediu profesional.

◾ Capacitatea de a rezolva rapid și eficient problemele clienților.

◾ Experiența anterioară în domeniul customer support sau în industria turismului constituie un avantaj.


Responsabilitati


◾ Gestionarea solicitărilor clienților prin intermediul apelurilor telefonice (inbound și outbound) și prin e-mail, în special în limba germană.

◾ Oferirea de suport în ceea ce privește anularea sau modificarea rezervărilor de bilete de avion.

◾ Comunicarea eficientă și empatică cu clienții pentru a asigura o experiență pozitivă.

◾ Adaptarea la nevoile fiecărui client și colaborarea cu alte departamente pentru soluționarea cererilor.

◾ Menținerea unei bune comunicări în limba engleză, atunci când este necesar.


Alte informatii


◾ Tichete de masă în valoare de 25 RON/zi.

◾ Asigurare medicală privată.

◾ Decontarea transportului.

Program de lucru: Luni-Vineri, 10:00-19:00.

Locație: Munca se desfășoară de la birou (work from office). Avem și proiecte care se desfășoară hibrid (cu 2 zile de acasă, 3 de la birou).



Beneficii




  • Abonament medical


  • Asigurare medicala


  • Training-uri


  • Cursuri


  • Decontarea transportului


  • Laptop


  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Customer Support Specialist with German & English
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.