Sau continua cu adresa de email
V

Customer Support with Italian- Bucuresti

Adaugat: 1 lună în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Valoris Center
Functia Jobului :
Servicii pentru clienti & suport
Industrie :
IT si telecomunicatii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


Scurta descriere a companiei


La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.



Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.


Cerinte


Candidatul Ideal



- Experiența în customer support reprezintă un avantaj.

- Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău ︎︅︆︉︉︌︂︌​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎loc de muncă; vei învăța alături de noi.

- Cunoașterea limbii italiene la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1.

- Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților.

- Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți.

- Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă.

- Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris.

- Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.

- Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși.

- Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții.

- Disponibilitate de a lucra numai de la birou (București - zona Pantelimon).


Responsabilitati


Descrierea jobului



Ce vei face?



- Vei menține o atitudine profesională orientată către client.

- Vei prelua și rezolva situațiile în care apar ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄neconformități.

- Vei asista clientul în decizia de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii.

- Vei oferi soluții pentru diverse situații: plasarea comenzii, livrarea și retururile.

- Activitatea va fi dezvoltată pe toate canalele de comunicare, inclusiv prin chat și apel, asigurând o experiență cuprinzătoare și satisfăcătoare pentru clienți.


Alte informatii


Ce îți oferim?



- Program flexibil de 9h/zi (1h pauză de masă), luni-duminică, 5/7 zile, cu ture în intervalul 10:00 si 22:00.

- Pachetul salarial este format din: salariu de bază, bonus de performanță și tichete de masă.

- Sesiuni de formare și dezvoltare profesională plătite pentru startup.

- Abonament medical.

- Posibilitatea de a împrumuta cărți prin platforma Bookster.

- Acces la 7card. Un job dinamic si divers într-un mediu plăcut și modern.

- Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Concursuri motivaționale și activități de team-building.

- Posibilități reale de promovare în cadrul companiei.


Beneficii




  • Bonus de performanta

  • Abonament medical

  • Abonament la sala sport

  • Training-uri

  • Cursuri

  • Abonament Bookster

  • Zile libere suplimentare

  • Program de lucru flexibil

  • Fun / Relax Area

  • Tichete de masa





Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Customer Support with Italian- Bucuresti
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.