Abonare alerta locuri noi de munca

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Salveaza Job

Conecteaza-te rapid cu Facebook sau Google

Sau continua cu adresa de email

Or your alerts
C

Developer Support Engineer - Brasov (doar Brasov & imprejurimi)

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Aplicare Externa

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie:
Computer Generated Solutions Romania
Functia Jobului:
Servicii pentru clienti & suport
Industrie:
IT si telecomunicatii
Locatie & Tipul Jobului:
Brasov | Program Full Time
Nivel experienta:
Nivel mediu
Vechime:
3 ani
Descriere:

Scurta descriere a companiei


Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.





#FriendsWorkingTogether


Cerinte


Proficient in at least one programming language, preferably Javascript.

● Strong analytical and problem-solving skills.

● Self-starter — able ︉︂︋︁︈︈︄︇​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎to come up to speed on complex, difficult concepts with minimal

assistance.

● Ability to quickly context-switch between multiple complex work streams.

● Instinctive ability to subdivide problems into basic components in order to efficiently

pinpoint the root cause of issues.

● Customer-obsessed attitude — a customer advocate, always going the extra mile.

● Team player with solid communication and presentation skills.

● Proactivity — identify opportunities and take preemptive action against potential

problems.

● Continuous growth — permanently look for areas of improvement, make plans on how to

improve them, and execute those plans.

● Excellent written and verbal communication in English.


Responsabilitati


● Support and maintain customers who have implemented the Customer Identity SaaS

solution, resolving technical and non-technical customer issues in ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄a timely fashion.

● Operational management of Support tickets.

● Build and maintain excellent relationships with clients and achieve the highest level of

customer satisfaction.

● Work as part of our extended support team, doing whatever it takes to exceed customer

expectations.

● Use your business and technical analysis skills and knowledge of the Development

lifecycle to solve complex issues and promote best practices.

● Collaborate with other departments in the company to achieve customer satisfaction.


Beneficii




  • Bonus de performanta


  • Abonament medical


  • Abonament la sala sport


  • Training-uri


  • Cursuri


  • Certificari/Atestate


  • Plata / compensare ore suplimentare


  • Program de lucru flexibil


  • Teambuilding-uri / excursii


  • Petreceri/evenimente companie


  • Laptop


  • Fun / Relax Area


  • Tichete de masa

Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Numele anuntului: Developer Support Engineer - Brasov (doar Brasov & imprejurimi)
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

Raporteaza o problema

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2024 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.