Digital Customer Support Consultant
Adaugat: 6 zile în urmă
ARI ANALITYX SRL
Digital Customer Support Consultant
Adaugat: 6 zile în urmă
ARI ANALITYX SRL
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Misiunea rolului:
În acest rol, veți fi responsabil de a crea o experienta memorabila clienților noștri. Veți acționa ca principal punct de contact pentru întrebările, reclamațiile și feedback-ul clienților și veți colabora îndeaproape cu departamentele de training delivery, sales, product management, marketing si operational pentru a rezolva eventualele probleme aparute și a îmbunătăți satisfacția generală a clienților. Candidatul ideal va avea abilități excelente de comunicare si organizare, o experiență solidă în interactiunea cu clienți și o pasiune intrinseca pentru a-i ajuta pe ceilalți si a le infrumuseta ziua.
Va trebui să vă ocupați de un volum mare de interacțiuni cu clienții, atât prin telefon, cât și prin e-mail, și să mențineți un comportament pozitiv și profesional în orice moment. În plus, veți fi responsabil de urmărirea feedback-ului clienților și de identificarea tendințelor și a domeniilor de îmbunătățire. Acest rol necesită o abordare proactivă a rezolvării problemelor și un angajament față de îmbunătățirea continuă.
De asemenea, ne preocupa constant sa facem lucrurile mai bine si mai eficient, de aceea veti fi responsabil de generarea si implementarea ideilor de optimizare, automatizare si digitalizare a fluxurilor de lucru, dar si de optimizarea a instrumentelor digitale și implementarea de noi soluții pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Responsabilitati specifice:
1. Înrolarea participantilor și Bun Venit
Contactarea participanții înscriși pentru a confirma detaliile cursului, agenda și alte informații relevante;
Asigurarea unei experiențe de bun venit prin furnizarea informațiilor necesare înainte de curs.
2. Suport pe parcursul trainingului:
Oferirea de asistență participanților pentru întrebări legate de program, materiale sau aspecte logistice;
Colaborarea cu echipa de traineri pentru a soluționa orice problemă apărută pe durata cursurilor.
3. Colectarea feedbackului și imbunătățiri continue:
Colectarea și documentarea feedbackului post-training;
Generarea de idei valoroase pentru îmbunătățirea proceselor și conținutului cursurilor;
Identificarea oportunităților de îmbunătățire a experienței de învățare, bazate pe sugestiile participanților.
4. Menținerea relației cu participanții si intretinerea bazelor de date:
Gestionarea bazelor de date (participanți, clienți, zile de naștere, feedback) și coordonarea proceselor de automatizare;
Eficientizarea și automatizarea fluxurilor de lucru, optimizarea instrumentelor digitale și implementarea de soluții tehnologice pentru a îmbunătăți experiența clienților.
5. Community building & engagement:
Construirea unei comunități active în jurul trainingurilor noastre prin social media și alte platforme;
Colaborare cu departamentul de marketing pentru crearea de conținut relevant (postări, articole, resurse educaționale).
Ce oferim:
Un mediu de lucru dinamic și colaborativ.
Posibilități de dezvoltare profesională continuă.
Contribuție la crearea de experiențe de învățare memorabile.
Pachet salarial competitiv și beneficii atractive.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.