Digital Experience Manager
Adaugat: 1 lună în urmă
PALLET EXPRESS SRL
Digital Experience Manager
Adaugat: 1 lună în urmă
PALLET EXPRESS SRL
Candidatul ideal
Ne dorim un coleg cu gandire strategica, care poate valorifica tendințele tehnologice, rămânând în același timp concentrat pe furnizarea unei abordări excepționale centrate pe client în cadrul tuturor aspectelor prezenței online a organizației noastre.
Descrierea jobului
Prezentare generală:
Digital Experience Manager este responsabil de formularea si implementarea unei strategii de engagement digital, crearea și gestionarea experienței digitale pentru clienți, membrii Retelei Pall-Ex si angajati, asigurând o prezență online transparentă și atractivă care se aliniază cu brandul organizației și cu obiectivele de afaceri. Acest rol implică supravegherea dezvoltării și implementării strategiilor digitale, a designului experienței utilizatorului, a creării de conținut și a optimizării platformelor digitale pentru a spori implicarea clienților, membrilor si angajatilor Pall-Ex.
Responsabilități cheie:
- Dezvoltarea strategiei digitale: Formuleaza si implementeaza strategia de digital engagement, care se aliniază la obiectivele de afaceri și îmbunătățește experiența generală a clienților, membrilor și angajaților.
- Proiectarea experienței utilizatorului: Colaboreaza cu designerii și dezvoltatorii pentru a asigura o interfață ușor de utilizat pe toate platformele digitale, inclusiv site-uri web, aplicații mobile, canale de social media și altele;
- Analiză și optimizare: Utilizeaza informații bazate pe date pentru a analiza comportamentul utilizatorilor pe platformele digitale și optimizeaza continuu caracteristicile pentru a îmbunătăți performanța generală.
- Integrarea marketingului digital: Colaboreaza cu echipele de marketing pentru a integra inițiativele digitale în campanii de marketing mai ample, urmărind în același timp parametrii de performanță pentru a fundamenta strategiile viitoare.
- Supravegherea evolutiilor in tehnologie: Sta la curent cu tehnologiile emergente în instrumentele de implicare a clienților (chatbots, motoare de personalizare) care pot fi utilizate pentru îmbunătățirea experienței online.
- Colaborarea cu părțile interesate: Lucreaza îndeaproape cu echipele interfuncționale, inclusiv IT, marketing, vânzări, pentru a asigura alinierea diferitelor departamente în furnizarea unei experiențe online excepționale pentru clienți.
Calificari:
- Diplomă de licență în IT, marketing digital sau un alt domeniu relevant;
- Experiență dovedită în customer care si gestionarea experiențelor digitale de succes (implementare digital CX)
- Înțelegere profundă a principiilor UX/UI
- Competențe în utilizarea instrumentelor de analiză web (de exemplu, Google Analytics)
- Abilități solide de conducere, cu abilități excelente de comunicare
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.